1 du forteller om din erfaring ja, og det er fint og flott det. Men i denne tråden er det tross alt en diskusjon om barn som har problemer med å falle til ro og dermed hvordan man kan få dem til å sove uten å for eks amme og bysse i søvn. Ditt barn har tydeligvis ikke hatt det problemet og da ser jeg ikke helt hvordan din erfaring hadde hjulpet på problemene jeg hadde da det er to helt forskjellige verdener. Da føler jeg liksom ikke at ditt innlegg passer helt inn og da kan det lett tolkes som at du har vært så flink fordi barnet ditt lett har falt til ro, mens vi som faktisk har eller har hatt problemer vi har ikke vært flinke nok. Jeg prøvde mye forskjellig før jeg ble strengere med leggingen, men ting bare forverret seg.
2 det er noe du tror ja. Barnet mitt er iallfall ikke utrygt i sovesituasjoner

hun sover like bra i barnehagen som hun gjør hjemme og hos foreldrene mine. Sovingen er stort sett uproblematisk med mindre hun er syk. Og selv da er det ikke noe stort problem. Eneste problemet kan være at hun er en morgenfugl og våkner før fuglene fiser, men sånn er det bare
3 men det var vel ikke deg, var det vel? Og hvem har sagt at vi ikke har tenkt på hva som er best for vårt barn? Det er jo nettopp det vi har gjort. Jeg gikk fra å ha en konstant grinete, utilpass og trøtt unge, til en som var opplagt og tilfreds. Og det tok bare en dag eller to å komme til det punktet.
4 hvem har snakket om barn som har grått i 10 mnd? Må være noe jeg ikke har fått med meg iallfall...?