Kanskje

Jeg venter ikm til tirsdag, men testet positiv på mandagen som var nå 8 dager før :-o håper den sitter :happy::angelic: fler som har fått positiv test så lenge før ikm? Fikk det med min første jente også :)
 
Jeg venter ikm til tirsdag, men testet positiv på mandagen som var nå 8 dager før :-o håper den sitter :happy::angelic: fler som har fått positiv test så lenge før ikm? Fikk det med min første jente også :)

Ikm på tirsdag her også :) begynte testingen 8dpo og de var positive. Så fikk jeg positiv digitaltest 9dpo :D var likt forrige svangerskap også :D
 
10 dpo og blenda test.. EL 25.mars.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180404-165721_Fitbit.jpg
    Screenshot_20180404-165721_Fitbit.jpg
    24,5 KB · Visninger: 23
Jeg venter ikm til tirsdag, men testet positiv på mandagen som var nå 8 dager før :-o håper den sitter :happy::angelic: fler som har fått positiv test så lenge før ikm? Fikk det med min første jente også :)

Hva slags test brukte du for å sjekke så tidlig? Har kjøpt meg en sånn early pregnancy test som står den kan vise svar fra 4 dager før forventet mens, men det er ikke godt nok for meg haha. Vil sjekke nåååå :p
 
Hva slags test brukte du for å sjekke så tidlig? Har kjøpt meg en sånn early pregnancy test som står den kan vise svar fra 4 dager før forventet mens, men det er ikke godt nok for meg haha. Vil sjekke nåååå :p
Brukte clear blue sin, ikke den digitale :) slo fult ut på under 10 sekunder 8 dager før ikm :happy: det samme med førstemann også! Legger ved bildet
 

Vedlegg

  • EFAD14D3-F54B-419E-BE85-14A60283A01F.jpeg
    EFAD14D3-F54B-419E-BE85-14A60283A01F.jpeg
    836,9 KB · Visninger: 23
Back
Topp