Kanskje

Ødis

Andre møte med forumet
Kanskje desember blir min mnd, spennende å se om noen dager, noen flere som venter spent på å teste seg de nærmeste dagene/ukene? [emoji173]️
 
Ja, men jeg er helt i starten av denne pp`en :wtf: så termin blir vel i slutten av desember..nyttårsbaby:happy: håper det klaffer:Heartred lykke til:D
 
Jeg håper også på enten desember eller januar bebi. Har ikke el før 25 så blir sent desemberbarn evt da. :Heartred Er jo så spent! Lykke til alle her :happy:
 
Jeg håper også på enten desember eller januar bebi. Har ikke el før 25 så blir sent desemberbarn evt da. :Heartred Er jo så spent! Lykke til alle her :happy:

Har en august16 gutt fra før av, så en desember baby hadde passet seg nå [emoji173]️ masse lykke til med prøvingen under EL [emoji6]
 
Har en august16 gutt fra før av, så en desember baby hadde passet seg nå [emoji173]️ masse lykke til med prøvingen under EL [emoji6]

Tusen takk, og lykke til med testingen:Heartred Har en oktober15 jente fra før av og gleder meg veldig til å få en liten broster til henne:drunken_smilie
 
Last edited:
Synes tiden mellom el og når du kan starte testingen er så lang, men håper det går fort for deg

Helt enig, det er som om tiden står stille [emoji28] håper tiden går fort selv, reiser til Oslo i morgen på venninnebesøk/familie også er det jo påskeferie og masse som skjer, så prøver å ikke tenke på det [emoji847]
 
Helt enig, det er som om tiden står stille [emoji28] håper tiden går fort selv, reiser til Oslo i morgen på venninnebesøk/familie også er det jo påskeferie og masse som skjer, så prøver å ikke tenke på det [emoji847]

Da er det jo mye som skjer fremover heldigvis
 
Back
Topp