Kanskje litt pinlig men

Det skjedde nok etter vi kom hjem fra 1 uke i tyrkia med samboerens barn fra tidligere forhold. Var liksom ikke tid eller plass til å få kose litt når barna lå rett ved siden av når vi var der:P
Så med en gang vi kom hjem var det i full fart inn på soverommet;) hehe;)

Senga her hjemme... husker ikke, for har vært dritt lei sex siden ting har tatt så lang tid... 16 pp etter vi mista... har bare ønska å komme igang med utredninga vår. Men midt i stresset som fulgte da hennvisninga vår ikke kom fram dit den skulle må ha gjort underverker ei av de få gangene stakkars gubben fikk seg noe. Stressa jo da å, men et anna stress enn "lengte etter å bli gravid" stress var vist bra for fertiliteten.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Treningsleir i Mogan med jobben min gjorde susen :)

Det skjedde i senga våres men utrolig nok skjedde det etter en lang kveldsvakt for meg hvor det hadde vært kjempe kjedelig og jeg hadde sitti å lest en del i pausene min i boka *damidamidam* Crossfire :P Å da måtte jeg jo vekke gubben når jeg kom hjem å det var nok da lille spira satt gitt :) Bøker er ikke bra blir barn av sånt :P Hihi ;)

Back
Topp