Kanskje litt pinlig men

tg

Glad i forumet
Hvordan skjedde deres unnfangelse? :) hoho

så dette i en annen termingruppe og syns det var litt artig! :)

Veldig lite romantisk her.. hehe.. skjønte på kroppen at jeg hadde el, så da var det bare å informere mannen. Så da skjønner dere resten :P

Morsom tråd! Jobber lenge borte av gangen, omtrent "oljeturnus", og dette må ha skjedd kvelden før jeg dro på jobb! For jeg hadde el 3 dager etter jeg dro hjemmefra. Kvelden før jeg drar har vi jo alltid en kveld for oss selv med litt kos før jeg drar. Når jeg kom hjem gikk det ikke lang tid før jeg fant ut jeg var gravid. Men ikke planlagt gitt.

Litt morsomt egentlig, for måneden det skjedde var vi syke på omgang og gikk ikke inn for å prøve den mnd. Hadde vel en eller 2 ganger den mnd og ikke i eggløsningsperioden! :-p

Ganske så kjedelig. Jeg visste vi var nær eggløsning og timer det deretter Jeg merker der på hele kroppen når eggløsning er nær, for da blir jeg skikkelig yr

skjedde mest sannsynlig etter en fest vi var på for en gangs skyld.halvdårlige på mårran etter :) veldig ønsket men el kom mange dager før den skulle:)

Hadde fjernet "libidoødeleggeren" også kjent som prevensjonen halvannen uke før og hadde merket en økende lyst. Var allikevel helt uforberet på EL som kom med sin egen syndeflod av symptomer. Det ble en jevn og trutt hei hvor det går hvor jeg fikk nyte livet som meg selv igjen i to uker. Så slo testen positiv ut og siden har alt vært på nesten stadie null til mannens store forargelse.

Og la meg ikke begynne på hvordan første mann kom til...

Californiacation maraton - series final ... Lang kveld, sofakos and voila. ;) El et par dager for tili.. Ikke planlagt med veldig ønsket !

Hadde fjernet "libidoødeleggeren" også kjent som prevensjonen halvannen uke før og hadde merket en økende lyst. Var allikevel helt uforberet på EL som kom med sin egen syndeflod av symptomer. Det ble en jevn og trutt hei hvor det går hvor jeg fikk nyte livet som meg selv igjen i to uker. Så slo testen positiv ut og siden har alt vært på nesten stadie null til mannens store forargelse.

Og la meg ikke begynne på hvordan første mann kom til...

Nå fikk du meg nysgjerrig! Hvordan ble førstemann til? ;)

Nå fikk du meg nysgjerrig! Hvordan ble førstemann til? ;)

Vel, han var et resultat av anatomilesningen som ble litt for bokstavelig. Et par dager inn i studie ble jeg med en medelev hjem for å "lese" og vips så ble det visst litt produksjon også gitt. Det positive er jo at vi er gift den dag i dag og venter nr 2.

Trur det skjedde på en hytte tur vi var litt produktive :p men var veldig koselig weekend jeg ikke vil glemme :)

Vel, han var et resultat av anatomilesningen som ble litt for bokstavelig. Et par dager inn i studie ble jeg med en medelev hjem for å "lese" og vips så ble det visst litt produksjon også gitt. Det positive er jo at vi er gift den dag i dag og venter nr 2.

Haha. Så artig historie! husker selv hvor kjedelig det var å lese til anatomi og fysiologi eksamen :p

Han bestilte meg flybillett og ordnet barnevakt. Jeg var hos han (der han nå reiser og jobber) i 3 dager. Jeg hadde mast lenge om at vi måtte prøve for siste gang nå.. Han var så usikker og brukte kondom i 2 dager. Tredje dagen sa jeg at vi faktisk hadde nå sjanse for å få jente siden det var 2 dager igjen til el. Da ble han med på det:D dagen etter satte jeg meg på fly tilbake igjen. Og en dag der igjen, kjente jeg bare at det satt! Ca to uker etter ringte jeg han og fortalte at jeg testet positivt:)

Jeg har egentlig ikke noen anelse om når omtrent det var og når jeg fikk el, men jeg regner med at det var en helt vanlig kveld. :-)

Last edited:
Vi var på bryllupsreise:-) to uker etter vi kom hjem trodde jeg at jeg hadde fått urinveisinfeksjon fordi jeg måtte tisse hele tiden. Men det viste seg at det var en liten spire inni der:-) selv om det ikke var planlagt ble vi kjempeglade:-D kom tilogmed noen gledestårer fra mannen når jeg fortalte han nyheten:-)

Her skjedde det på bryllupsnatta ;-) eneste gangen vi hadde tid og ork til sex den mnd. El skulle vært 5 dager seinere, men kjente det den kvelden, og dagen etter var alle el-symptomer borte.

Back
Topp