Kanskje jeg skulle ha pakket fødebaggen?

Mannen spurte meg i går kveld om jeg ikke kunne pakke bagen snart :-) tror han begynner å bli nervøs. Tenker jeg skal gjøre bagen klar denne uken :-)

Ta med mye klesskift, (sokker, undertøy og singletter) svetter noe enormt etter fødselen, spesielt på føttene! :-P

Jeg har fått min i orden :) tror jeg :P er 37 uker i dag... og føøøler at nå er alt klart.. :)

Jeg har tatt med drikke flaske forresten! Lest flere steder at det er lurt å ha med seg, sammen med energibarer, kjeks og liknende.

Jeg har ikke pakket ennå. Det er liksom litt tidlig, men føles samtidig litt på tide. Syns det er vanskelig. :P Får vel pakke i løpet av neste uke, kanskje.

Har ikke pakket enda, men burde vell gjøre det snart egentlig :) tenker jeg gjør det neste uke kanskje

Skulle først gjøre det i går, men da ble det full rulle med klargjøring av barnerommet i stedet. Orket ikke etterpå på grunn av ødelagt kropp av alt aktiviteten. Planen var så å gjøre det i dag, men enda rimelig ødelagt i dag. Har ca bare ligget på sofaen, bortsett fra do turer og finne meg mat turer :-P hehe. Får prøve å se om jeg orker i morgen :-) er "bare" i uke 34 så haster nok ikke sånn. Men er førstegangs (må ha mest mulig kontroll), synkende og ønsker ikke å risikere at typen må pakke den :-P hehe

Jeg har pakket klart det som lillegutt skal ha med. Kommet halvveis med mine egne ting, mye jeg bruker som ikke kan pakkes. I utgangspunktet hadde jeg tenkt til å vente litt med å pakke bag'en (er bare i uke 33), men ble stresset da en bekjent av meg fødte i uke 36 som førstegangsfødende. Hehe :)

Har ikke pakket enda og 4 yker til termin. ikke planlagt hva jeg skal ta med heller. Hehe
Jajja får vel snart settebigang tenker jeg. Kjøpt to nye vide raerare bukser som er veldig behagelig kegvtenkte å ta med, men bruker den ene nå. Hehe.

Ikke pakket enda.. Men etter å blitt send på føden av jmd, så tror jeg den blir pakka nå ganske snart :) <3 (36+3)

Er snart i uke 33 og har ikke pakket. Burde egentlig ha gjort det siden jeg fødte så tidlig sist, men vi flytter om 3 uker så jeg orker ikke før det. Bor hos foreldrene mine som mellomstasjon før vi tar over nytt hus og alle tingene våre er pakket ned og står lagret div plasser. Men det går jo fort å pakke tenker jeg og skulle han komme før som sine brødre, er det ikke lange veien hjem for gubben som kan ta med det vi trenger.

Ferdig pakket i uke 30, og har allerede benyttet bagen fire ganger pga premature rier, forkortet livmorhals og mistanke om svf. Så nå lever jeg bare ut av bagen, begrenset hva som passer i disse høygravide dager.... :-p

Driver å småpakker i den hele tiden, har pakket ned bind og ammeinnlegg, og gjort klar en toalettmappe som jeg pakker litt i etter hvert. Slippers og bellybandit er også pakket med, samt klær til baby. Vi har fått så mye fint, så vil bruke egne klær :-) Energibarer er påtenkt, og klær til meg selv.

Back
Topp