Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, sånn har jeg tenkt også! Men så plutselig kom jeg til å tenke på at mannen min er jo helt elendig på å finne fram klær og sånt at jeg kan jo ikke stole på at han får med seg noe som helst! Jeg begynner å bli rimelig sliten nå om dagen og tenker at da har jeg en mindre ting å tenke på når det skjer ser ikke for meg at jeg står og pakker med rier liksomNei, den hat jeg ikke tenkt på enda :-/
Må vel begynne å planlegge tenker jeg :-D
Men er ikke sååå farlig tenker jeg, for jeg overlever hvis den ikke er pakket
Jeg tror det er viktig å ha med seg en amme bh! Sist satt jeg med puppen ut hele dagen lang og da er det godt å kunne dekke seg til littHva tenker dere er viktig å ha i fødebagen egentlig? Og kommer dere til å pakke ned flere skift til babyen eller bare tøy å reise hjem i?
Nei, sånn har jeg tenkt også! Men så plutselig kom jeg til å tenke på at mannen min er jo helt elendig på å finne fram klær og sånt at jeg kan jo ikke stole på at han får med seg noe som helst! Jeg begynner å bli rimelig sliten nå om dagen og tenker at da har jeg en mindre ting å tenke på når det skjer ser ikke for meg at jeg står og pakker med rier liksom
Hva tenker dere er viktig å ha i fødebagen egentlig? Og kommer dere til å pakke ned flere skift til babyen eller bare tøy å reise hjem i?
Jeg tror det er viktig å ha med seg en amme bh! Sist satt jeg med puppen ut hele dagen lang og da er det godt å kunne dekke seg til litt
Purelan (krem for såre brystvorter)
Ac3 comfort mot hemorider
Deilig lax bukse
Løs trøye
Tøfler
New energy barer til fødselen og powerraid
Lipsyl
Klær til mini (jeg vil bruke egene klær på henne ikke sykehuset sitt)!!
Sokker og reiser så klart!
No mer??
Jeg tror det er viktig å ha med seg en amme bh! Sist satt jeg med puppen ut hele dagen lang og da er det godt å kunne dekke seg til litt
Purelan (krem for såre brystvorter)
Ac3 comfort mot hemorider
Deilig lax bukse
Løs trøye
Tøfler
New energy barer til fødselen og powerraid
Lipsyl
Klær til mini (jeg vil bruke egene klær på henne ikke sykehuset sitt)!!
Sokker og reiser så klart!
No mer??
Har pakket min!
Den inneholder:
- 2 skift til meg selv + mamma tubetoppen
- 1 skift til mannen
- 2 skift til babyen + hentesettet (vil helst unngå og bruke sykehusklærne)
- Tøybleier
- Babyteppe
- liten bamse
- Tjukke sokker
- Tøfler
- ammeinnlegg
- amme bh
- Reise str. med shampo, balsam, såpe, krem osv.
- Store truser (mannen sine slitte boksere )
- Bind
- "Belly bandit"
- nesespray
- mamma vitaminer
Tannbørste, hårbørste, lepomade, evt litt sminke og mobil-lader hiver jeg oppi senere
Tenker også på sandaler til dusjen og evt. proviant under fødsel.
Planlegger og være på sykehuset til jeg føler at ammingen er godt nok i gang.
Det er et slags støttebånd som skal hjelpe livmoren til og trekke seg sammenHva er belly bandit?