V Verra Glad i forumet Januarskatter 2015 12 Mai 2014 #1 Lurer litt inn her, tørr ikke å håpe for mye men kanskje sitter det en spire? Hva tror dere? Denne er tatt nå netopp Sent from my iPhone using BV Forum
Lurer litt inn her, tørr ikke å håpe for mye men kanskje sitter det en spire? Hva tror dere? Denne er tatt nå netopp Sent from my iPhone using BV Forum
sil84 Flørter med forumet 12 Mai 2014 #6 Dette så lovende ut! Hvisker gratulerer! Sent from my iPhone using BV Forum
V Verra Glad i forumet Januarskatter 2015 12 Mai 2014 #7 Tørr ikke riktig å si takk enda må ta en ny i morgen tidlig! Sent from my iPhone using BV Forum
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 12 Mai 2014 #8 Sånn ser min test også ut... Sjekker jeg testen mye senere viser den mye mer positiv Krysser fingrene for oss <3 Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn ser min test også ut... Sjekker jeg testen mye senere viser den mye mer positiv Krysser fingrene for oss <3 Sent from my iPhone using BV Forum
fjellgeita2016 venter en liten januarskatt Januarskatter 2015 12 Mai 2014 #10 Jeg syns og den ser veldig lovende ut. Hvisker gratulerer
V Verra Glad i forumet Januarskatter 2015 12 Mai 2014 #12 Om jeg kjøper en cb med uke indikator, vil den da vise positiv når testen er så svak? Eller bør jeg vente litt? Sent from my iPhone using BV Forum
Om jeg kjøper en cb med uke indikator, vil den da vise positiv når testen er så svak? Eller bør jeg vente litt? Sent from my iPhone using BV Forum
Liisjja Oscar<3 Januarskatter 2015 VIP 12 Mai 2014 #13 Verra skrev: Om jeg kjøper en cb med uke indikator, vil den da vise positiv når testen er så svak? Eller bør jeg vente litt? Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Her er den dagen jeg tok cb digital 12 dpo trur jeg det var
Verra skrev: Om jeg kjøper en cb med uke indikator, vil den da vise positiv når testen er så svak? Eller bør jeg vente litt? Sent from my iPhone using BV Forum Klikk for å utvide … Her er den dagen jeg tok cb digital 12 dpo trur jeg det var
V Verra Glad i forumet Januarskatter 2015 12 Mai 2014 #15 Liisjja skrev: Her er den dagen jeg tok cb digital Vis vedlegget 61068 12 dpo trur jeg det var Klikk for å utvide … Må kjøpe en i morgen da:-D Sent from my iPhone using BV Forum
Liisjja skrev: Her er den dagen jeg tok cb digital Vis vedlegget 61068 12 dpo trur jeg det var Klikk for å utvide … Må kjøpe en i morgen da:-D Sent from my iPhone using BV Forum
V Verra Glad i forumet Januarskatter 2015 12 Mai 2014 #17 Nå har jeg litt noia, kommer brunt utflod.. Har vondt i magen og korsryggen.. Hva skjer?:-( Sent from my iPhone using BV Forum
Nå har jeg litt noia, kommer brunt utflod.. Har vondt i magen og korsryggen.. Hva skjer?:-( Sent from my iPhone using BV Forum
V Verra Glad i forumet Januarskatter 2015 13 Mai 2014 #18 Snakk om å være overnervøs ikke no bruntutflod i dag å testen neders er helt klart rosa og sterkere enn i går:-D Sent from my iPhone using BV Forum
Snakk om å være overnervøs ikke no bruntutflod i dag å testen neders er helt klart rosa og sterkere enn i går:-D Sent from my iPhone using BV Forum