Kan vi snakke om julebord?

En tråd i 'Februar 2013' startet av Kryssedull, 15 Nov 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

(Kom på at det må snakkes om når CC har kjøpt ny kjole!)

I år skal jeg på julebord ja, men jeg vet da ikke hva man har på seg... Tidligere har jeg vært på julebord med forsvaret og der er jo kleskoden kjempefin av typen lang kjole, noen hadde til og med hansker. I år er det mer vanlig julebord i en ny jobb, og jeg aaaaner ikke hva "vanlig" julebordsbekledning er... Hva skal du ha på deg? Noen som har tips? :) farger, lengder, stoff...!

Sent from my iPhone using BV Forum

2. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Jeg går nok for den lille sorte, as always. Hadde til og med det i stor mage-versjon i fjor. :p
    Men vil ha ny liten sort, så driver og snuser. Ikke funnet noe fristende enda. :/

- på app'n -

3. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Å å å ja har også tenkt på lille sorte... Men jeg har da ingen lille sorte! Og har shoppestop til nyttår (fikk ny telefon...) så da må jeg nesten låne en av min søster eller noe... Hmmmm

4. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Det blir den lille sorte med rødt belte eller en svart med paljetter. Eller helst en helt ny kjole :)

5. Mamma13 Elsker forumet

Den lille sorte er jo et bankers valg:) siden jeg har begynt å bli litt større må jeg nok ha gravidkjolen jeg hadde i fjor:-/ grå, tettsittende og er helt grei. Får sprite opp med tilbehør og push up bh;-)

6. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Har du kanskje vist oss bilde av den i fjor? Syns å huske den når du nevner det, den var dfin!

7. Mamma13 Elsker forumet

Ja, det stemmer:) jeg la ut et bilde av meg med og magen:)

• Liker Liker x 1
  8. Mamma2013 Gift med forumet

Blir den lille sorte her også :) Blir ikke store julebordet vi skal på da, da det bare er 2 stk som jobber i firma og det er samboern og pappan min :p Men skal ut å spise mat med no godt attåt ;-)

*Emma020213*
    *bonusgutt140710*
    *på app'n*

• Liker Liker x 2
  9. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Jeg har sendt avgårde fruen på julebord i kveld, hun hadde dressbukse, topp og jakke..
    Hm.. Jeg er vel iført kosebukse på mitt julebord :p siden det er bare meg og lille :p

• Liker Liker x 4
  10. MTDC Forumet er livet VIP

11. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

12. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

13. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

14. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

15. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Men priser var dessverre ikke det :/ Alt for mange fine, måtte bare lukke hele siden!

16. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

17. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

18. MTDC Forumet er livet VIP

Ja, den er fantastisk:)

19. MTDC Forumet er livet VIP

Nå er den der i str 36 i hvertfall :) Sånn ser den ut :) Fikk den ikke igjen den dagen den kom i posten, så da fikk jeg et ekstra spark i ræven til å komme i gang med trening igjen :) Nå passer den :)

TF121C02I-A00@1.1.jpg

20. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Så fin!

- på app'n -

Del denne siden