Kan vi snakke om julebord?

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
(Kom på at det må snakkes om når CC har kjøpt ny kjole!)

I år skal jeg på julebord ja, men jeg vet da ikke hva man har på seg... Tidligere har jeg vært på julebord med forsvaret og der er jo kleskoden kjempefin av typen lang kjole, noen hadde til og med hansker. I år er det mer vanlig julebord i en ny jobb, og jeg aaaaner ikke hva "vanlig" julebordsbekledning er... Hva skal du ha på deg? Noen som har tips? :) farger, lengder, stoff...!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg går nok for den lille sorte, as always. Hadde til og med det i stor mage-versjon i fjor. :p
Men vil ha ny liten sort, så driver og snuser. Ikke funnet noe fristende enda. :/

- på app'n -
 
Jeg går nok for den lille sorte, as always. Hadde til og med det i stor mage-versjon i fjor. :p
Men vil ha ny liten sort, så driver og snuser. Ikke funnet noe fristende enda. :/

- på app'n -
Å å å ja har også tenkt på lille sorte... Men jeg har da ingen lille sorte! Og har shoppestop til nyttår (fikk ny telefon...) så da må jeg nesten låne en av min søster eller noe... Hmmmm


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det blir den lille sorte med rødt belte eller en svart med paljetter. Eller helst en helt ny kjole :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den lille sorte er jo et bankers valg:) siden jeg har begynt å bli litt større må jeg nok ha gravidkjolen jeg hadde i fjor:-/ grå, tettsittende og er helt grei. Får sprite opp med tilbehør og push up bh;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den lille sorte er jo et bankers valg:) siden jeg har begynt å bli litt større må jeg nok ha gravidkjolen jeg hadde i fjor:-/ grå, tettsittende og er helt grei. Får sprite opp med tilbehør og push up bh;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har du kanskje vist oss bilde av den i fjor? Syns å huske den når du nevner det, den var dfin!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir den lille sorte her også :) Blir ikke store julebordet vi skal på da, da det bare er 2 stk som jobber i firma og det er samboern og pappan min :p Men skal ut å spise mat med no godt attåt ;-)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Nå er den der i str 36 i hvertfall :) Sånn ser den ut :) Fikk den ikke igjen den dagen den kom i posten, så da fikk jeg et ekstra spark i ræven til å komme i gang med trening igjen :) Nå passer den :)

TF121C02I-A00@1.1.jpg
 
Back
Topp