Kan vi klare 50 innlegg vi også?

Jeg har mer enn 50 innlegg, men må vente rundt to uker før jeg har vært medlem i en mnd. Den ventinga er verst synes jeg:shy:
 
Ah da er eg med ;-) prøvde å ta en del av innlegga i går, men ga opp hehe :-D
 
Eg har vert medlem nok, men har ikkje vert aktiv før no. Hadde egentlig lyst å klare det i dag, men den må eg nok gi opp ;-)
 
Eg har pause. Er på jobb. Sliter som berre det. Formen er virkelig dårleg
 
Ja håper det! Men med dei to eldste så var eg dårleg gjennom heile svangerskapet.
 
Prøvde på 50 i går, men energien stoppa :-S klarte ikkje å ha så mykje fantasi ;-)
 
Eg skulle så veldig gjerne hatt ei sjukmelding. Men går som vikar uten faste vakter. Får vakter veke for veke. Så usikker på om eg får noko penger om eg sjukmelder meg...
 
Eg skulle så veldig gjerne hatt ei sjukmelding. Men går som vikar uten faste vakter. Får vakter veke for veke. Så usikker på om eg får noko penger om eg sjukmelder meg...

Regner de ikke ut i fra hva du har tjent tidligere? Eller man må kanskje skrive arbeidstiden man har/skal ha. Er lenge siden jeg har fylt ut sykmeldingsskjema, men ta en telefon til nav så får du svar på hva du har krav på som vikar :)
 
Ja eg får gjere det :)
No driver eg å piner meg igjennom dagane. Eg er veldig fornøgd med dei arbeidsoppgåvene eg har som vikar no. Og er redd eg ikkje får meir jobb der, om eg blir sjukmeldt en periode. Er en jobb der det er ekstremt viktig at dei ansatte er stabile, og opplærte.
 
Jeg er student, så kan heldigvis studere hjemmefra, bortsett fra eksamen da, den slipper jeg ikke akkurat unna. Men hadde nok blitt sykemeldt hvis jeg jobbet, kastet opp bare jeg reiste meg fra sofaen... :)
 
Back
Topp