Kan rier...?

Pixie

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Julikulene 2020
Kan rier/modningsrier komme når jeg snur meg i sengen eller reiser meg opp til sittende posisjon? Skjer nemlig her, vet jo at kynnere oppfører seg sånn men dette er jo VONDT og det nederst i magen, de begynner ikke oppe liksom..

Kan kanskje det. Jeg har gått med slike smerter ca 1 mnd før fødsel, daglig. Ble verre og verre mot slutten og oftere.

Modningsrier kan sikkert det. Sies det ikke at vanlige rier ikke skal påvirkes av at man endrer stilling eller legger seg ned?

Hadde disse i hele natt også, dette kan umulig være kynnere for da kan jeg ikke forstå hvordan man skal overleve rier... De var enda vondere i natt men dabbet av idag også, bare litt senere enn de andre nettene. Kjenner små tak nå innimellom men tar seg aldri opp. Håper hvertfall det nærmer seg med stormskritt. :-) Har termin idag.

Hadde disse i hele natt også, dette kan umulig være kynnere for da kan jeg ikke forstå hvordan man skal overleve rier... De var enda vondere i natt men dabbet av idag også, bare litt senere enn de andre nettene. Kjenner små tak nå innimellom men tar seg aldri opp. Håper hvertfall det nærmer seg med stormskritt. :-) Har termin idag.
Høres ut som modningsrier/kraftige kynnere. Det er bra å ha disse :) Man overlever ekte rier, altså. Det bare krever litt konsentrasjon ;)

Utrolig spennende dette her! Kunne ønske jeg også kunne kjenne noe, men her skjer det ingenting nå. Termin i morgen.

Utrolig spennende dette her! Kunne ønske jeg også kunne kjenne noe, men her skjer det ingenting nå. Termin i morgen.

Skjer ingenting her heller. Vært stille i en hel uke nå. Rolige, normale kynnere har det vært innimellom, men ingenting å lure på eller stusse over. Kjedelige greier :p

Spennende med termin i morgen! :)

Høres ut som maserier! Jeg har mye av de for tiden.spesiellt når jeg stresser/forter meg. For å si det sånn så er de en fis i havet i forhold til hvordan riene blir!

Jeg har hatt mase/modningsrier også, de er jo ikke i nærheten av så vonde som disse er. De er vonde men de går fint an å puste seg igjennom, det jeg har opplevd nå må jo være rier (kanskje svake) men disse kjennes ut som de skal ta knekken på meg, altså når det står på så føles det ut som jeg aldri kommer til å overleve og jeg tyr ofte til tårene når det står på som værst. :oops:

Nå i ettermiddag har det begynt å kjennes i ryggen under disse "kynnerne", får håpe det skjer noe snart.. Rart hvor utmattende de siste dagene/ukene skal være, kontra de 8+ mnd vi har venta til nå :p

Jeg har hatt mase/modningsrier også, de er jo ikke i nærheten av så vonde som disse er. De er vonde men de går fint an å puste seg igjennom, det jeg har opplevd nå må jo være rier (kanskje svake) men disse kjennes ut som de skal ta knekken på meg, altså når det står på så føles det ut som jeg aldri kommer til å overleve og jeg tyr ofte til tårene når det står på som værst. :oops:
Aha er det så vonde så er det nok rier? Ville ringt føden om jeg hadde så vondt.

Er så glad jeg la meg ned til å sove noen timer på dagen idag, for nå virker det som det er på an igjen (tidligere denne gangen så vi får se hva som skjer). Vil bare ha det overstått fortest mulig!! :arghh:

Aha er det så vonde så er det nok rier? Ville ringt føden om jeg hadde så vondt.

Ja, har bare litt småangst for sånne "formelle" telefoner. Men har sagt at om det tar seg opp like gale i natt så må jeg jo bare ringe. Har også avventa litt fordi de har jo dabbet av de andre gangene, men iom det blir like vondt i natt så sliter jeg meg sikkert helt ut og da er det vel bedre å ta en tur ned der om de ber om det.

Ja, har bare litt småangst for sånne "formelle" telefoner. Men har sagt at om det tar seg opp like gale i natt så må jeg jo bare ringe. Har også avventa litt fordi de har jo dabbet av de andre gangene, men iom det blir like vondt i natt så sliter jeg meg sikkert helt ut og da er det vel bedre å ta en tur ned der om de ber om det.
Uff ja. Hvordan gikk d?

Uff ja. Hvordan gikk d?

Enda ingen baby her. Smertene har ikke vært like intense den siste natten så har fått sove, har kjent det smålig på dagen idag men ikke sånn at jeg gidder å ta tiden ogsånn.

Har vært løs i magen siden igår da, så håper jo at det kan skje i nærmeste fremtid! Kjære mener han kommer 11. så vi får se, hihi. :smug:

Enda ingen baby her. Smertene har ikke vært like intense den siste natten så har fått sove, har kjent det smålig på dagen idag men ikke sånn at jeg gidder å ta tiden ogsånn.

Har vært løs i magen siden igår da, så håper jo at det kan skje i nærmeste fremtid! Kjære mener han kommer 11. så vi får se, hihi. :smug:
Så spennende. Kanskje det skjer snart . Jeg går også med kraftige maserier for tiden og håper hver dag at noe mer skal skje

Back
Topp