Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som modningsrier/kraftige kynnere. Det er bra å ha disseHadde disse i hele natt også, dette kan umulig være kynnere for da kan jeg ikke forstå hvordan man skal overleve rier... De var enda vondere i natt men dabbet av idag også, bare litt senere enn de andre nettene. Kjenner små tak nå innimellom men tar seg aldri opp. Håper hvertfall det nærmer seg med stormskritt.Har termin idag.
Utrolig spennende dette her! Kunne ønske jeg også kunne kjenne noe, men her skjer det ingenting nå. Termin i morgen.
Aha er det så vonde så er det nok rier? Ville ringt føden om jeg hadde så vondt.Jeg har hatt mase/modningsrier også, de er jo ikke i nærheten av så vonde som disse er. De er vonde men de går fint an å puste seg igjennom, det jeg har opplevd nå må jo være rier (kanskje svake) men disse kjennes ut som de skal ta knekken på meg, altså når det står på så føles det ut som jeg aldri kommer til å overleve og jeg tyr ofte til tårene når det står på som værst.![]()
Aha er det så vonde så er det nok rier? Ville ringt føden om jeg hadde så vondt.
Uff ja. Hvordan gikk d?Ja, har bare litt småangst for sånne "formelle" telefoner. Men har sagt at om det tar seg opp like gale i natt så må jeg jo bare ringe. Har også avventa litt fordi de har jo dabbet av de andre gangene, men iom det blir like vondt i natt så sliter jeg meg sikkert helt ut og da er det vel bedre å ta en tur ned der om de ber om det.
Uff ja. Hvordan gikk d?

Så spennende. Kanskje det skjer snart . Jeg går også med kraftige maserier for tiden og håper hver dag at noe mer skal skjeEnda ingen baby her. Smertene har ikke vært like intense den siste natten så har fått sove, har kjent det smålig på dagen idag men ikke sånn at jeg gidder å ta tiden ogsånn.
Har vært løs i magen siden igår da, så håper jo at det kan skje i nærmeste fremtid! Kjære mener han kommer 11. så vi får se, hihi.![]()