kan noen svare meg?

syns vi har fortjent en kveld uten da ja, hehe[:D]

bor i nes....ca 1t og 15 min fra ski.....[;)]

hehe. ja det har vi... hehe... er du alene du og?

jepp....er alene[&:]

alt gikk ikke etter planen her heller gitt!
så da må man gjøre det beste ut av situasjonen....

hva gjør du for og få dagene til å gå da?
jeg selv er meeeeget opptatt av dette forumet her, da går liksom dagen litt fortere, er så mange korselige folk her inne![:D]

jeg sitter her... var på vei for og legge meg, men måtte bare innom... blir jo her i evigheter. vanskelig og gå... hehe... ellers blir det tv da... ikke så mye annet og gjøre... når venner er på skole ell jobb... har en venninne med en jente på 6mnd som jeg møter av og til... dagene går sagte, skule ønske de gikk fort. vil ha ut linnea... hehe

hehe, utrolig vannskelig og logge seg ut herifra ja....er alt annet en enkelt ihvertfall![:)]

blir godt og bli ferdig ja...tiden går så sakte, føles ut som en evighet til fødselen samtidig som dagene raser avgårde!
blir så godt og ha det lille nurket her[:D][:D]

bra vi har forumet da[;)]

ja. det går sakte. men hittill har det gått fort... men nå merker jeg at det går saktere og saktere... hehe. utrolig godt og ha forumet når man ikke har noe annet og gjøre... hehe.

tror nok tiden går eeeenda saktere når terminen nermer seg! har jo ikke så lenge igjen du da[:D][:D]

ååååh...det tenker jeg blir godt[:D]
snakker du noe med barnefaren da? stiller han opp?

nei, har ikke det, så jeg føler at nå har tiden begynt og gå saktere... vil jo bare ha den ut! hehe. nei, jeg har ikke noe kontakt med han nei. og ikke kommer jeg til og gjøre det heller. om han stiller opp veit jeg ikke. han får enkelt og greit ikke lov av meg. han er IKKE god i hue i det hele tatt! anmeldt til politiet er han og. så jeg er glad jeg gikk fra han... hehe! dessuten har han jo ikke noe barne ting heller, og ikke kjøper han det. da begynner jeg og lure.... han kan godt se ungen noen timer, men det er med tilsyn eller at jeg er der med en ell to folk.

uff...så leit når det blir sånn[:(]

tror nok det er bra han holder seg unna da ja, for din og ungens skyld.....

dette klarer du uansett kjempe bra alene!

slippe konstant krangling, uenigheter og ikke minst få all kosen med babyen alene, hihi[:D]

det er mottoet mitt, hehe.[;)]

ja... får babyen BARE for meg selv. ikke noe krangling om hvem som skal gjøre hva,... hehe...

Back
Topp