kan noen svare meg?

mamma_86

Elsker forumet
jeg har et spørsmål. beklager alle detaljene som kommer, men..... det rant noe ut av underlivet. det var utrolig tykt(omtrent som grøt) med en eggehvit farge, og det lukter skikkelig blod.... jeg beklager VELDIG detaljene, men siden slimproppen min har gått er jeg utrolig redd......

Ring fødeavdelingen din med en gang du... husk at ingen spørsmål er for dumme for dem. Alt er nok i orden, men bekymringene dine er ikke bra for babyen[&:]

måtte rett opp på fødeavdelingen.... er så kjedelig, for jeg må dra så langt...

Gikk det bra på føden? Hvor har du fått plass hen da?

skal inn dit så fort mamma kommer hjem. så får vi se hva dem sier. har fått plass på a-hus eller sia som jeg fortsatt kaller det. hehe

Der har jeg også fått plass. Kaller det også sia.. Uvant med ahus.

det er det ja. du har termin litt etter meg da...

Jepp. Har termin 26.12 så tickeren viser feil med et par dager. Har prøvd og endre den men fikk det ikke til.

Spent på hvordan det gikk med deg jeg...håper ikke det var noe galt.

Lykke til alenemor_19!

Håper alt gikk bra idag!!

LYKKE TIL [:D]

Kathrine

Alt gikk bra! virket egentlig ikke som jeg trengte og dra dit. ho som tok imot samtalen kunne nesten ikke norsk, hadde sagt jeg skulle inn for en helt annen grunn enn det jeg egentlig skulle.... og de var så stressa der. hehe... fikk beskjed at jeg måtte ringe hvis bebyen ble enda mer rolig enn det den er. dvs ikke sparker i det hele tatt. kjenner nesten ikke liv jeg. også måtte jeg fylle ut et skjema over når den sparker, eller hvor mange ganger i løpet av de klokkeslettene som er skrevet opp... hehe...

Så bra at det ikke var noe alvorlig da [:D]
Lykke til videre [:D]
Kos deg med skjemaene

Ville bare ønske deg lykke til jeg og....Håper alt går bra [;)]

Kjære alenemor_19

Jeg vil bare ønske deg lykke til jeg, med alt. Jeg synes du er så tøff.. Blir så lei meg når jeg ser en alenemor på 19 år. Håper du har god støtte rundt deg!

Gode klemmer fra Linnemi

Hyggelig å høre at alt sto bra til med baby`n :)

ORIGINAL: Linnemi

Kjære alenemor_19

Jeg vil bare ønske deg lykke til jeg, med alt. Jeg synes du er så tøff.. Blir så lei meg når jeg ser en alenemor på 19 år. Håper du har god støtte rundt deg!

Gode klemmer fra Linnemi

Ja. jeg har full støtte rundt meg fra venner og familie... hvos mange venner som virkelig er der når babyen kommer er en helt annen sak... hehe

familien ja... men om venner kommer til det er en annen sak... skrev et langt innlegg om det på svangerskap siden...

skal du være med til oslo og feste i mars/april?? sjekker vi mannfolk, hehe, tar en skikkelig jente kveld på byen....
karnskje vi møter drømme fyren som samtidig er like interesert i gull unga våre som vi er, vet aldrig.....[:D][:D]
er nok en vakker prins i rustning der ute til oss også...

hihi....

jente kveld med ell uten babyen... hehe... hvor i akershus er du fra?

Back
Topp