Kan noen forklare

Helt klart men kjenner jo jeg går i metning om jeg skal si det samme som 20 stk før meg, og gidder ikke å skrive Sign hele tiden
For ikke å snakke om at det er irriterende å lese en post der alle sammen sier at ja, gresset er grønt. Når det dreier seg om fakta, og ikke meninger.
Jeg skriver lite, og har ikke sjans i havet på premier. Mitt tap det, mange fine premier her :-)

Svarer ikke på alt av tråder, men er aktiv i skravletråder bl.a.
Da jeg ble medlem for et år siden hadde jeg få venner jeg var sammen med på fritiden. Her inne har jeg blitt kjent med folk, og kan skravle om alt mulig, og har møtt et par stk irl som jeg nå har jevnlig kontakt med :)
Skravler ikke nødvendigvis for å sanke poeng, men for å bli kjent med andre, og da flyr brått innleggene oppover også.

Tror de mest erfarne nesten skravler på autopilot når de først er innom bv:)

I hovedinnlegget på konkurransetråden er d link til topp 100-listen.
Den e jo grei. Den har e skjønt. Men ikke kor mye e selv har skrevet her inne. Føler e har skrevet masse, men aldri vært blant de 100 skravleste.

Den e jo grei. Den har e skjønt. Men ikke kor mye e selv har skrevet her inne. Føler e har skrevet masse, men aldri vært blant de 100 skravleste.

Da har du jo skravlet mindre enn de som er på 100. plass da ;)

Da må man inn på profilen å telle innleggene sine;)

Har i grunn bare tenkt at om jeg skulle klart 2500 innlegg ila en måned, hadde jeg ikke gjort annet enn å sitte her inne å skrive ;)

Med fire barn i hus er det så og si umulig.. :p Men fint å dele erfaringer/tips og råd, og ikke minst kunne spørre andre om noe man måtte lure på! ;)

Jeg har vært sykemeldt, sofabunden og alene hjemme mesteparten av måneden. Etter to uker er det helt tydelig at jeg må kjøpe bilsete selv, gitt!
Hadde vært gøy å få det til, men det kan liksom ikke gå på bekostning av hverdagen ;) God bedring til deg! :)

Næh. Kødda du?? :rolleyes:

Har jo selvsagt skjønt DET og! Er antallet e e ute etter.

Dersom du går på siden din selv, så står antallet innlegg du har skravlet totalt. Noter deg det tallet og sjekk igjen senere. Det tallet oppdateres fortløpende så vidt jeg vet.

For ikke å snakke om at det er irriterende å lese en post der alle sammen sier at ja, gresset er grønt. Når det dreier seg om fakta, og ikke meninger.
Jeg skriver lite, og har ikke sjans i havet på premier. Mitt tap det, mange fine premier her :-)

Ja helt enig med deg:) derfor jeg ikke kommenterer mange ganger...

Vil si jeg selv er ganske aktiv men ikke i nærheten av så flink som de på topp :) de er jammen gode :D

Jeg slår til mellom slagene på dag tid å så litt på kveldene :) serlig vis det ikke er noe gøy på tv :p
Da er det kjekt å ha noen å skravle med om ting som ikke intreserer sambo :p

Jeg har mange innlegg men det går virkelig ikke på bekostning av familien :)
Da er du flink til å balansere det!:) Jeg skravler de dagene snyppa er hos pappaen sin, svarer bare på noen få tråder de dagene hun er hjemme.

Da er du flink til å balansere det!:) Jeg skravler de dagene snyppa er hos pappaen sin, svarer bare på noen få tråder de dagene hun er hjemme.
Det er vel forskjell på barna også sa. Jeg har en 8 åring som er mye på farten, klart jeg har mer tid til skravling nå i forhold til da han var liten og krevde mer.

Det er vel forskjell på barna også sa. Jeg har en 8 åring som er mye på farten, klart jeg har mer tid til skravling nå i forhold til da han var liten og krevde mer.
Ja, det er klart:) Mi er 4år:)

Det merker jeg å :) mine er 8 å 5 :) de vill ikke være med mamma så mye som når de var små :p
Blir nok annerledes nå når det kommer en baby å :)

Back
Topp