Lotte*
Flørter med forumet
Er nok jeg som er litt lat og gidder ikke å kommentere alt...
haha, signerer den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok jeg som er litt lat og gidder ikke å kommentere alt...
For ikke å snakke om at det er irriterende å lese en post der alle sammen sier at ja, gresset er grønt. Når det dreier seg om fakta, og ikke meninger.Helt klart men kjenner jo jeg går i metning om jeg skal si det samme som 20 stk før meg, og gidder ikke å skrive Sign hele tiden
Den e jo grei. Den har e skjønt. Men ikke kor mye e selv har skrevet her inne. Føler e har skrevet masse, men aldri vært blant de 100 skravleste.I hovedinnlegget på konkurransetråden er d link til topp 100-listen.
Den e jo grei. Den har e skjønt. Men ikke kor mye e selv har skrevet her inne. Føler e har skrevet masse, men aldri vært blant de 100 skravleste.
Næh. Kødda du??Da har du jo skravlet mindre enn de som er på 100. plass da![]()
Den e jo grei. Den har e skjønt. Men ikke kor mye e selv har skrevet her inne. Føler e har skrevet masse, men aldri vært blant de 100 skravleste.
Med fire barn i hus er det så og si umulig..
Helt klart men kjenner jo jeg går i metning om jeg skal si det samme som 20 stk før meg, og gidder ikke å skrive Sign hele tiden
Hadde vært gøy å få det til, men det kan liksom ikke gå på bekostning av hverdagenJeg har vært sykemeldt, sofabunden og alene hjemme mesteparten av måneden. Etter to uker er det helt tydelig at jeg må kjøpe bilsete selv, gitt!
Næh. Kødda du??
Har jo selvsagt skjønt DET og! Er antallet e e ute etter.
For ikke å snakke om at det er irriterende å lese en post der alle sammen sier at ja, gresset er grønt. Når det dreier seg om fakta, og ikke meninger.
Jeg skriver lite, og har ikke sjans i havet på premier. Mitt tap det, mange fine premier her![]()
Da er du flink til å balansere det!Jeg har mange innlegg men det går virkelig ikke på bekostning av familien![]()
Det er vel forskjell på barna også sa. Jeg har en 8 åring som er mye på farten, klart jeg har mer tid til skravling nå i forhold til da han var liten og krevde mer.Da er du flink til å balansere det!Jeg skravler de dagene snyppa er hos pappaen sin, svarer bare på noen få tråder de dagene hun er hjemme.
Ja, det er klartDet er vel forskjell på barna også sa. Jeg har en 8 åring som er mye på farten, klart jeg har mer tid til skravling nå i forhold til da han var liten og krevde mer.
Det merker jeg åDet er vel forskjell på barna også sa. Jeg har en 8 åring som er mye på farten, klart jeg har mer tid til skravling nå i forhold til da han var liten og krevde mer.