Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spør på trygg mammamedisin. De bør jo kunne vite det ogVet noen om det har noe å si om mannen tar en dose kenacort (allergisprøyte) mens man prøver? Er ikke snakk om hyppig, men han er helt sausa stakkars..
De mente at man kunne allergivaksineres i svangerskap, bare ikke oppdoseres. Så det går an å høre dersom du ikke er blitt gravid før høstenTakk for tips (begge!)! Det skal jeg sjekke ut nærmere. Herk med denne allergien... Jeg pleier vanligvis også å ta sprøyte, men dropper det i år pga prøvingen.
Enig! Jeg har også tatt den, gikk deler av vaksinene mens jeg var gravidSpør på trygg mammamedisin. De bør jo kunne vite det og
Men forslag til neste år: Be om henvising til allergivaksinering. Det startes på høsten, men vil kunne virker permanent. Det bedrer symptomene i over 90% av tilfellene. Jeg var sengeliggende med bjørkepollenallergi i ukesvis før jeg ble vaksinert, nå klarer jeg meg med tabletter og nesespray.
(Det "virkelige" navnet er hyposensibilisering. Det tar 3-5 år, men er absolutt verdt det)