Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spør på trygg mammamedisin. De bør jo kunne vite det ogVet noen om det har noe å si om mannen tar en dose kenacort (allergisprøyte) mens man prøver? Er ikke snakk om hyppig, men han er helt sausa stakkars..
De mente at man kunne allergivaksineres i svangerskap, bare ikke oppdoseres. Så det går an å høre dersom du ikke er blitt gravid før høsten (Det tar vel 3 mnd å oppdoseres, muligens litt lenger, husker ikke helt nå).Takk for tips (begge!)! Det skal jeg sjekke ut nærmere. Herk med denne allergien... Jeg pleier vanligvis også å ta sprøyte, men dropper det i år pga prøvingen.
Enig! Jeg har også tatt den, gikk deler av vaksinene mens jeg var gravid en skal ikke oppdoses i svangerskap, da.Spør på trygg mammamedisin. De bør jo kunne vite det og
Men forslag til neste år: Be om henvising til allergivaksinering. Det startes på høsten, men vil kunne virker permanent. Det bedrer symptomene i over 90% av tilfellene. Jeg var sengeliggende med bjørkepollenallergi i ukesvis før jeg ble vaksinert, nå klarer jeg meg med tabletter og nesespray.
(Det "virkelige" navnet er hyposensibilisering. Det tar 3-5 år, men er absolutt verdt det)