Ga du lille sviskejuice? Min kom også 4 uker for tidlig og sliter litt med luftplager ennå.. Åssen er det med dere nå?![]()
Nei fikk beskjed av helsesøster at siden han er for tidlig så har magen og tarmene hans nok å jobbe med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ga du lille sviskejuice? Min kom også 4 uker for tidlig og sliter litt med luftplager ennå.. Åssen er det med dere nå?![]()
Så du ammer ikke mer da, hvis du har kutta ut melk både du og han? Synes det er så vanskelig å kutte ut melkeprodukter, er jo melk i alt! Krysser fingra for at det blir bedre snart, synes kanskje ammete har hjulpet litt men hun trykker som en gal og griner av og til i løpet av dagen pga smerterHan sliter fortsatt med masse luft da! Promper helt sinnssykt mye!! Men lufta kommer i hvertfall ut!![]()
Så du ammer ikke mer da, hvis du har kutta ut melk både du og han? Synes det er så vanskelig å kutte ut melkeprodukter, er jo melk i alt! Krysser fingra for at det blir bedre snart, synes kanskje ammete har hjulpet litt men hun trykker som en gal og griner av og til i løpet av dagen pga smerter![]()
Tror ikke det er melk her.. Prøvde i 4-5 dager uten en gang og nå drikker jeg et glass melk hver dag og merker ikke noe forskjell. Spørs om det bare er umodne tarmer, men hvor lenge skal det vare da?? Knuser et mammahjerte å se ungen sin vri seg av smerteJo jeg ammer, jeg bare spiser ikke matprodukter som inneholder melkHvis jeg gjør det går det over i melka mi som han får
han får 1 flaske mme ekstra om kvelden før leggetid. Den mme kjøper jeg på apoteket og den er melkefri
![]()
Tror ikke det er melk her.. Prøvde i 4-5 dager uten en gang og nå drikker jeg et glass melk hver dag og merker ikke noe forskjell. Spørs om det bare er umodne tarmer, men hvor lenge skal det vare da?? Knuser et mammahjerte å se ungen sin vri seg av smerte![]()
Tror ikke det er melk her.. Prøvde i 4-5 dager uten en gang og nå drikker jeg et glass melk hver dag og merker ikke noe forskjell. Spørs om det bare er umodne tarmer, men hvor lenge skal det vare da?? Knuser et mammahjerte å se ungen sin vri seg av smerte![]()
Kanskje prøve en gang til daHar du forresten prøvd minifom fra apoteket? Det fungerer også bra her![]()
Kanskje prøve en gang til daprøvd minifom ja men syntes ikke den gjorde noe særlig forskjell, dessuten var det pes med å gi før amming hver gang og måtte stå kaldt.. Kjedelig å gå ned i kjøleskapet kl 4 på natta
ammete hjelper litt virker det som
![]()
Jeg drikker det selv. Har ikke turt å gi til henne, men er vel kanskje verdt et forsøk? Eneste ulempen er at jeg har mer enn nok melk og kraftig utdrivingsrefleks, og ammete gjør at man kan få enda mere melk, så drikker bare en kopp om dagen.
I tillegg nå har vi fått sopppuppene og brystvortene er helt rød og svir som pokker før, under og etter amming så smører med canesten. Lille får mycostatin (dessverre den med sukker, la ikke merke til det før jeg åpna den) og der er det visst flere som opplever at de får magevondt.. Så hvis hu får mer magevondt nå vet jeg ikke hva jeg gjør altså
hu har sovi nå litt av og på med grining siden halv 2 så spørs åssen kvelden blir gitt..
Nei den mycostatin er på resept og jeg hadde åpnet den så må bare fortsette og prøve. Ser ut til at det er litt bedre i munnen hennes men puppene mine er en annen sak
Nei ikke prøvd osteopat, har du? Eller kiropraktor?
Bor i en liten by så må noen timer kjøring til i såfall om det skal prøves for å bli kvitt luften hennes.. Er det dyrt?![]()
Hørt det med farris er bullshit? Men ja alt skal prøves, grusomt å amme nå hvertfall..
Hmm får sjekke opp hvor langt det er til en sånn osteopat da kanskje.. Hva gjør de da? Er så redd for å utsette henne for noe ubehagelig liksom som er ukjent. Men for all del, om det kan gjøre at hu får det bedre er det jo klart verdt det..
Du sliter ennå? Virker jo som du har prøvd alt snart?![]()
Si ifra åssen det går da? Kan jo kanskje ta det på pm etterhvertHaha ja jeg har prøvd det mestelillegutt er veldig fin nå, har mye luft men det kommer ut så da er det ikke noe problem
han ble bra når jeg kutta ut melk så enten ble han bra pga det eller så er tarmene blitt mer modne
skal en tur til lege og få sjekket dette opp nærmere snart
![]()