Da må du kanskje bare gi det litt tid? Evt prøv laktuloseGir en ny en som har kommet som heter nutricia pepticat som er melkefri. Hmm ja da får man bare gi det tid :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du kanskje bare gi det litt tid? Evt prøv laktuloseGir en ny en som har kommet som heter nutricia pepticat som er melkefri. Hmm ja da får man bare gi det tid :/
Prøv og bytte mme kanskje ?
Har dere prøvd kiropraktor? Vi dro til kiropraktor med første, funka som bare det! Koster litt men vel verdt det!
Uff! tror jeg hadde prøvd sviskesaft jeg altså, kok selv evt så den ikke blir så konsentrert...Ja har prøvd både kiropraktor og osteopat uten at det hjalp.. :/
Uff! tror jeg hadde prøvd sviskesaft jeg altså, kok selv evt så den ikke blir så konsentrert...
Sniker från mars.
Om det är luft som plågar han så pröv och ta pauser i amningen för och rap sen ge han mat igen .
*ge sockervatten
*låt han sova på magen, för då får magen jobba lite mer
* gör övningar , som cykla med benen , massera magen etc
*testat minifom ? Eventuellt semperdråper ?
Är han 2,5 så är det inte så länge kvar tills det går över . Så håll ut , det går garanterat över vid 3 månader
Inte ge han något utom mm eller mme för tarmen hans är inte färdig för annan mat .
Jepp sukkervann er ikke anbefaltGjør alt dette bortsett fra å gi sukkervann da barnelegen på barsel sa at de kun brukte det på sykehuset for å distrahere barnet når det blir tatt prøver av ol. Skulle ikke bruke det hjemme mente ho på... Får bare ta tiden til hjelp og håpe det går over ved 3 måneders alder, ikke alle det går over på ved den alderen heller... Og lille er født 1 måned for tidlig så mulig vi må vente enda lenger.. :/
Fikk beskjed fra barnelegen om at man IKKE skulle gi i vær flaske..å ikke så mye heller..det skulle brukes kun når babyen var treg i magen og ikke som forebyggende..Gir en liten te skje per flaske.
Fikk beskjed fra barnelegen om at man IKKE skulle gi i vær flaske..å ikke så mye heller..det skulle brukes kun når babyen var treg i magen og ikke som forebyggende..
Fikk du noe svar av helsesøster om du kunne gi sviskesaft?
Jenta här är född 3 veckor för tidigtGjør alt dette bortsett fra å gi sukkervann da barnelegen på barsel sa at de kun brukte det på sykehuset for å distrahere barnet når det blir tatt prøver av ol. Skulle ikke bruke det hjemme mente ho på... Får bare ta tiden til hjelp og håpe det går over ved 3 måneders alder, ikke alle det går over på ved den alderen heller... Og lille er født 1 måned for tidlig så mulig vi må vente enda lenger.. :/
Konstigt. Hs rekommenderar det ialf och det har hjälpt ossJepp sukkervann er ikke anbefalt
Hør med lege før du gir noe!Ja samma her, blir helt rådvill til slutt! syns du laktulose hjelper?
Hør med lege før du gir noe!
Konstigt. Hs rekommenderar det ialf och det har hjälpt oss
Når lille skulle ta UL av hoftene så anbefalte ene pleieren der å gi sukkervann, fortalte henne at jeg hadde fått motsatt beskjed av legen på føden å da sa ho det sies forskjellig men at jeg da burde følge barnelegens råd. Det er ikke rart man blir forvirret sier jeg bare!
Ja verkligen . Fick en fin broschyr om sockvatten och alltNår lille skulle ta UL av hoftene så anbefalte ene pleieren der å gi sukkervann, fortalte henne at jeg hadde fått motsatt beskjed av legen på føden å da sa ho det sies forskjellig men at jeg da burde følge barnelegens råd. Det er ikke rart man blir forvirret sier jeg bare!
Ga du lille sviskejuice? Min kom også 4 uker for tidlig og sliter litt med luftplager ennå.. Åssen er det med dere nå?Lille ble så mye bedre i magen og fikk slippt seg masse og hadde 3 fulle bæsjebleier og vært fin siden så har rett å slett ikke ringt henne :/ venter å høre til neste time hos henne i juni tenkte jeg