Lille er nå 2 1/2 måned gammel, og sliter veldig med magen enda. Kan jeg gi litt sviske juice? Har kjøpt Nestlé sviskejuice, men på glasset står det fra 4 mnd så jeg nå :/ hvis jeg kan det hvordan kan jeg gi det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vent til 4mnd. Gi heller malt for å se om det hjelperLille er nå 2 1/2 måned gammel, og sliter veldig med magen enda. Kan jeg gi litt sviske juice? Har kjøpt Nestlé sviskejuice, men på glasset står det fra 4 mnd så jeg nå :/ hvis jeg kan det hvordan kan jeg gi det?
Vent til 4mnd. Gi heller malt for å se om det hjelper
Uff :/ vært gjennom det sammeGir malt men hjelper ikke noe særlig, stakkaren sprutgulpa over hele i sta når han lå og pressa
Uff :/ vært gjennom det samme
Men magen og tarmene er ikke klar for sviske og annet enn mm/mme før 4 mnd. Får han mm eller mme?
Jeg fikk beskjed av hs å kjøpe laktulose. Gir han i sprøyte. Min var bare 4 uker da.Lille er nå 2 1/2 måned gammel, og sliter veldig med magen enda. Kan jeg gi litt sviske juice? Har kjøpt Nestlé sviskejuice, men på glasset står det fra 4 mnd så jeg nå :/ hvis jeg kan det hvordan kan jeg gi det?
Jeg fikk beskjed av hs å kjøpe laktulose. Gir han i sprøyte. Min var bare 4 uker da.
Jeg har å holdt meg unna melkeprodukter. Syns det hjalp litt men så nå er vi tilbake igjen så vet ikke om det funker.Det har jeg faktisk i skapet. Er det laktose for baby eller vanlig bare som man kjøper til voksne også? Prøver å kutte ut melk, men han virker værre enn vanlig
Jeg har å holdt meg unna melkeprodukter. Syns det hjalp litt men så nå er vi tilbake igjen så vet ikke om det funker.
Det er samme. Jeg fikk beskjed om å gi 2-5 ml.
Jeg prøver å ikke gi det så ofte. Den ene gangen kom det samme dag, og andre gang dagen etterpå. Så har hjulpe til nå. Tror ikke du skal gi det daglig. Men når du gir malt, hvor mye gir du?Ja samma her, blir helt rådvill til slutt! syns du laktulose hjelper?
Prøvd å ta kontakt med hs eller lege om det er ille?Han får både mm og mme, 1-2 flasker dagen med mme da jeg rett å slett ikke har nok til han
Husk at det kan ta så mye som 4 uker før melkefritt kosthold gir full effekt hos babyen. Tar så lang tid før alt av melkeprotein er ute av kroppen.Ja samma her, blir helt rådvill til slutt! syns du laktulose hjelper?
Jeg prøver å ikke gi det så ofte. Den ene gangen kom det samme dag, og andre gang dagen etterpå. Så har hjulpe til nå. Tror ikke du skal gi det daglig. Men når du gir malt, hvor mye gir du?
Prøvd å ta kontakt med hs eller lege om det er ille?
Husk at det kan ta så mye som 4 uker før melkefritt kosthold gir full effekt hos babyen. Tar så lang tid før alt av melkeprotein er ute av kroppen.
Hvilken mme gir du han?