jeg hadde aldri blitt skuffet! jeg har vel egentlig ikke ønsket meg hverken at det var gutt eller jente, var åpen for begge deler, så lenge barnet er friskt som mann sier, spiller det ingen rolle for meg om det er gutt eller jente. jeg har ei jente på 6 år fra tidligere forhold) og en gutt på 2 år, så vi tenkte at det hadde kanskje ville vært kulest for gutten vår å få en lillebror, med tanke på oppveksten å sånn siden det bare blir to og et halvt år i mellom, og med tanke på at vi har en haug med guttebaby tøy!!! og mannen min er mest en guttepappa om man kan kalle det det, han er av den bekymra typen som ikke vil at dattra hans skal bli beglodd og jakta på av gutter når den tid kommer og sitter vel med hagla ladd utenfor rommet hennes for å måtte skremme en hver frier til hun flytter ut, he he he he[:D] men han har nok vendt seg til tanken på at han skal bli jente-pappa og gleder seg til å ha med seg snuppa i bilen og å ligge på sofaen med nurket på brystkassa og sove =) og jeg ser bare for meg di to går hånd i hånd bortover gata og koser seg, (når hun blir større å kan gå selvfølgelig!!!) han blir en super jente pappa!!!
eneste jeg kan tenke meg ang det å bli skuffa, er vel hvis vi nå hadde fått beskjed om at det var en gutt og ikke en jente, ikke fordi det var en gutt men fordi jeg har alltid sagt at HVIS jeg skulle bli gravid igjen så blir det jente, ikke fordi jeg ønsket meg det men fordi jeg har hatt det på følelsen fra lenge før jeg ble gravid... så jeg hadde vel heller blitt skuffa fordi intuisjonen min hadde vært feil, he he [:D]