kan man bli gravid hvis

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: sommerfrø

Man kan bli gravid når mannen ikke har vaska seg ja! Det var en mann som var utro. Elskerinna han var hadde også en kjæreste, så ho var også utro. Mannen som var utro pulte kjæresten sin etter at han hadde pult elskerinna si. Elskerinna hadde pult sin egen mann før dette. Det endte med at ho stakkars dama til den utroe mannen ble gravid. Faren var faktisk mannen til elskerinna!!

Mhm[8|] Hørtes heilt sant ut...

Ja, det går nok ann å bli gravid av det.
Angrepille bør taes, 24-48 timer etter. Seenest er vel 72 timer etter? Men for her time som går jo større sjans er det for at den ikke virker.

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
det er jeg klar over!
bare lurte på om sjansen var stor når han gikk inni meg uten å ha vasket seg etter første gang.
kun et enkelt spørsmål jeg lurte på. alt det andre vet jeg fra før.

Har el ikke noe å si om han vasket seg eller ei. Men sex uten beskyttelse kan gjøre deg gravid selom han ikke kommer inni deg.
Det kan nemlig komme små svømmere ut samen med "smøringen" som kommer i begynnelsen... [:)]

ORIGINAL: sillivanilli

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*
det er jeg klar over!
bare lurte på om sjansen var stor når han gikk inni meg uten å ha vasket seg etter første gang.
kun et enkelt spørsmål jeg lurte på. alt det andre vet jeg fra før.

Har el ikke noe å si om han vasket seg eller ei. Men sex uten beskyttelse kan gjøre deg gravid selom han ikke kommer inni deg.
Det kan nemlig komme små svømmere ut samen med "smøringen" som kommer i begynnelsen... [:)]

det vet jeg![;)]

ORIGINAL: Bare Kari

ORIGINAL: Marlu

ja, hvis han har lekket sæd kan du bli gravid.

sæden fra det første samleie har ikke overlevd, så den spiller ingen rolle...

Man kan ALLTID bli gravid når man har samleie uten prevensjon [;)]

Jepps!

Back
Topp