Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trine82
ja de kan jo smake på det ene og det andre, men hva er vitsen? fore en baby med bolle?!! hadde heller gitt han brød [:)]
ORIGINAL: Imogene
Han KAN sikkert smake, men som flere her sier ser jeg ikke helt poenget.
For hvem er det mest viktig at han smaker, han eller deg/dere?
Jeg er absolutt for at barna skal få smake mye rart, men når de er halvåret er de fortsatt babyer, synes jeg - og trenger heller tilvenning av vanlig, fast føde. [;)]
ORIGINAL: CogJ
Nå spurte hun ikke om det var poeng i å la han smake.. Hun sporte om han KUNNE..
Jeg har latt amalie smake på det meste siden hun var 6 mnd.. Noe som har resultert i at jeg har en jente som spiser og liker alt (uteom når hun er syk og har vondt såklart)
ORIGINAL: Krølla82
Det er ikke snakk om å bruke bolle som måltid...OMG...jeg vil at han skal få kjenne nye smaker og ser ikke noe galt i det så lenge det ikke er noe som kan være farlig for han som feks nøtter og andre allergi fremkallende ting.
Og kan han virkelig smake sånne harde skorper nå asså? Er ikke det for hardt? Han har jo fått tenner nede da,men trodde nå det var farligere enn bolle eller brød.
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
siden man ble så fokusert på kavair i denne tråden:
Mills Kaviarmix inneholder ca 4 g salt per 100g vare. Mills Kaviar inneholder 6,5g per 100g vare.
Så kaviar it is[:D]
menneh... jenta mi har begynt å like kaviar først nå (hun blir to år hvert øyeblikk), og hun har fått enellerannen allergisk reaksjon... rødt utslett rett nedenfor munnen... og jeg tror det er kaviaren...
Mills Kaviarmix inneholder ca 4 g salt per 100g vare. Mills Kaviar inneholder 6,5g per 100g vare.
menneh... jenta mi har begynt å like kaviar først nå (hun blir to år hvert øyeblikk), og hun har fått enellerannen allergisk reaksjon... rødt utslett rett nedenfor munnen... og jeg tror det er kaviaren...
Ikke kaviar....kavring![:D]
Ikke kaviar....kavring![:D]
..erru blind? er nevnt kaviar også lenger oppe.[X(]
ORIGINAL: Bouncing Buttplug
ORIGINAL: ohBaby!
sign,men tenker at du ikke hadde tenkt å fore han med bolle som ett måltid? en liten smak skader ikke. men strengt tatt,har de null behov for det nå,kjøp heller en psoe md sånne skorpor,elelr gi litt av brødet dere spsier til daglig!! mini her digger å få en sånn kavringskorpe,det er yummy! har avogtil på litt smør,kaviar etc,da er han i lykkeland!
Ja, for kaviar er det beste for en 6 mnd gammel baby..[;)]
Sikkert MYE bedre med alt det salt i nyrene i forhold til det som er av sukker i ei hvetebolle i kroppen... Bare for diskusjonens skyld[8D]
JA, han kan nok smake bolle nå[:)]
Kavring og slikt er veldig godt å gnage på når det er tenner på vei da, for da har de noe å klø med..[:)]
Og dere som kjøper kavring.. Sjekker dere at den er sukkerfri før dere kjøper? For den lyse kavringen inneholder faktisk mer sukker enn hveteboller, om jeg har lest rett på pakken..[8D]
hun spurte ikke HVA vitsen var, hun spurte om hun kunne.
Og ja. Ungen blir SIKKERT sukkeravhengig av å smake litt bolle..[8|] Da kan en jo bare glemme å gi grovbrød etterpå..[8D]