Kan jeg være gravid?

Snart en liten spire

Andre møte med forumet
Jeg joina dette her jeg, unnskyld om jeg ikke plasserer alt på riktig plass eller noe.
 
Jeg har ventet på tanta nå i litt over en halvannen uke, er kvalm, ustabilt BT, humørsvinginger, stikkinger nederst i magen, så utrooolig trett, halsbrann, hodepine og har hatt mensmurring. Men jeg merken INGENTING i brystene! Jeg ser ikke noe forskjell på brystvorten og de er ikke særlig ømme. Er d ikke alle som merker d i brystene? Kan jeg likevel være gravid, eller er d bare innbilling alt sammen?
 
Ønsker meg sånn en liten .
 
ORIGINAL: timea

Jeg joina dette her jeg, unnskyld om jeg ikke plasserer alt på riktig plass eller noe.

Jeg har ventet på tanta nå i litt over en halvannen uke, er kvalm, ustabilt BT, humørsvinginger, stikkinger nederst i magen, så utrooolig trett, halsbrann, hodepine og har hatt mensmurring. Men jeg merken INGENTING i brystene! Jeg ser ikke noe forskjell på brystvorten og de er ikke særlig ømme. Er d ikke alle som merker d i brystene? Kan jeg likevel være gravid, eller er d bare innbilling alt sammen?

Ønsker meg sånn en liten .

 
Hei!!!
 
ta deg en gravidtesttest den morningen du venter mensen din, bruk morgenurinen din din er sterkes og inneholder mest av det stoffet som gir utslag...
 
jeg skal ta min test i morgen, er nå 7 uker siden mensen, det eneste jeg har følt er litt mensensmerter og litt mørkt felt rundt brysvortene, men det kan og bare være meg som innbiler meg.
 
klem og lykke til
 
 
 
 
 
Da tror jeg d blir en test imorgen jeg også, ettersom jeg har venta lenge på mensen allerede.
 
Krysser fingrene for deg! Vi får håpe på positivt resultat begge to :)
 
Klemklem
 
Back
Topp