Kan jeg stole på han?

ORIGINAL: LilleBolle!

Nå kommer sikkert noen til å skyte meg, men jeg da nok da sniki litt på face siden hans, og telefonen.

Og tenkt etter om hvordan hverdagen er, skjuler han ting, jobber han mye overtid osv....

HELT enig i denne jeg!! Om han er utro, må det være flere faresignaler ute og sniker

off får så vondt inni meg jeg når folk opplever sånne ting som dette!

jeg har aldri opplevd det på denne måten selv,men tror aldri jeg hadde klart å glemt det som hadde skjedd jeg,så jeg hadde nok gått. men nå er jo jeg en person som også har vansker med tillit fra før av,ikke bare i forhold men i vennskap også.

Men tenk på deg selv og gutten din i dette her å gjør det som er best for dere..gutten din kommer også til å merke det om dere finner sammen igjen,men forholdet ikke blir som dere håper

jeg ville kontaktet denne personen som har sendt deg disse meld å kjent litt på magefølelsen.

hva sto det i meld da?[8|]

det er nokk bare å pakke tingene sine å dra.
snakker av erfaring. dette kommer du aldri til å glemme. å uten tillit i forholde kommer det bare til å bli styr, smerter og helvette.
forholde blir ALDRI det samme igjen. Det kan jeg love deg

Hva skjer med dere ? Funnet ut noe ?

Jeg trenger tid for meg selv,så han bor hos en kompis så lenge.Vet virkelig ikke om dette er noe å satse på.På den ene siden vil jeg jo det,men føler at det er umulig å tilgi noe sånt.....

Så trist og lese!
Håper du finner mot til og komme deg unna. Utroskap er så ufattelig vondt.
Bare husk at det finnes en annen mann der ute et sted, en som kun vil elske deg. Det er jeg ganske sikker på [:)]

Back
Topp