Kan jeg stole på han?

HanneL*

Andre møte med forumet
Jeg har en veldig sterk mistanke om at min samboer har vært utro mot meg over en lengere periode, etter at jeg fikk noen lite hyggelige meldinger fra en person jeg ikke kjenner. Når jeg har spurt samboeren min om det er tilfelle at han har hatt ei på si, avviser han det på det sterkeste, og sier at jeg og sønnen vår betyr alt for han og at han aldri ville gjort noe som kunne såre oss.
Kan jeg stole på det, og er det mulig å leve videre som om ingenting har hendt? Eller skal jeg tro på meldingene jeg har fått?
Jeg vil selvfølgelig tro på kjæresten min, men forstår ikke hvorfor noen skulle fortelle meg dette hvis det ikke er sant.
Så nå er alt bare kaos i hode mitt og jeg trenger noen gode råd om hva jeg bør gjøre!
Noen som har vært i samme situasjon?

Om du burde tro på han kommer vel litt an på hvilke meldinger du har fått, hvem dem er fra og hva der står. Tenker jaffal jeg...

ORIGINAL: Kattekvinnen

Om du burde tro på han kommer vel litt an på hvilke meldinger du har fått, hvem dem er fra og hva der står. Tenker jaffal jeg...

sign!

Prøv å finn ut litt mer. Ring denne personen som har sendt meldinger og konferer med nærme venner eller venninner som du vet ikke har kontakt med kjæresten om de vet noe. Og så er det viktig at du har støtte rundt deg om det du mistenker faktisk stemmer..

Masse lykke til videre!

hvorfor har du sterk mistanke, er det kun meldingene du har fått eller har du andre "tegn" også

ORIGINAL: Kattekvinnen

sign!!

Det fins sikkert årsaker til at noen vil sende meldinger til deg som ikke er sanne, feks ei som er blitt forelska i mannen din, men som han har avvist. Så tar hun hevn, eller en måte å kapre han på dersom du tror på henne og kaster han ut.. Sikkert andre årsaker også.

Hvis jeg var i tvil om jeg kunne stole på han ville jeg prøvd å finne ut hvem hun er (som sender meldinger), spurt litt rundt folk som kjenner henne og evt spurt henne. Finne ut om han har hatt mulighet, når dette evt skal ha skjedd osv

Håper du kan stole på han[;)]

Det første jeg tenker på er at når du må spørre oss om du kan stole på han, så er det jo tydelig at du allerede ikke gjør det.
Nr to er, har han noen gang gjort noe som gjør at du ikke kan stole på han nå? Om svare er nei, han har aldri gjort noe... Så hvorfor betviler du han da?

Hvis du spør OSS om du skal stole på ham, så betyr det at du faktisk ikke stoler på ham.

Nå kommer sikkert noen til å skyte meg, men jeg da nok da sniki litt på face siden hans, og telefonen.

Og tenkt etter om hvordan hverdagen er, skjuler han ting, jobber han mye overtid osv....

Jeg ville lagt det på hylla, om du aldri har mistenkt noe før hvorfor starte nå. Om en person som vil være anonym gir deg beskjeder om din mann så vile jeg betvile om det er noe hold i det det mennesket sier siden den personen ikke tør si hvem han eller hun er.
Gi din mann en fair sjanse til å bevise hvem han er og hva han står for uten at du skal mistenke noe mer en du allerede gjør, nå vet han jo at du har han i kikkerten for å si det sånn
Hysterisk kaller jeg mennesker som kikker på face eller på andres post eller meldinger, her har vi det slik at vi kan gå inn om vi vil men det er fordi det står åpent og vi har like passord fordi vi har valgt det slik ....på den hverandres sider eller hverandres telefoner men noen ganger har man behov for en privat sone og det skal den andre respektere. En sjekker jo ikke andre bare fordi man ønsker å ha noe privat.

Jeg tror jeg ville spurt personen som sendte meldingen, om h*n kunne bekrefte det på noe vis, og om de har noe "bevis". Hvem som helst kan bare sende en eller annen melding om slikt.

Av erfaring ville jeg tatt meldingene på alvor. Det er ikke alle mannfolk som har vanskelig for å lyve, desverre...[8|]

Nei akkurat nå stoler jeg ikke på han. Han har aldri gjort noe før (som jeg vet om...) som tilsier at jeg ikke har kunnet stole på han, men nå vet jeg ikke lenger.
Har fått meldinger av ei som sier hun har vært elskerinnen hans over lang tid, og hun sier ting som ikke fremmede bør vite om oss.
Jeg har tenkt på å ringe henne, men har ikke hatt mot til det enda. Men det er kanskje eneste måte å finne ut av det på..

Hva har hun skrevet i meldingene til deg da, og har du svart ?

jeg ville utforska det litt mer...

Håper på det beste [:)]

ORIGINAL: HanneL*

Nei akkurat nå stoler jeg ikke på han. Han har aldri gjort noe før (som jeg vet om...) som tilsier at jeg ikke har kunnet stole på han, men nå vet jeg ikke lenger.
Har fått meldinger av ei som sier hun har vært elskerinnen hans over lang tid, og hun sier ting som ikke fremmede bør vite om oss.
Jeg har tenkt på å ringe henne, men har ikke hatt mot til det enda. Men det er kanskje eneste måte å finne ut av det på..

Har du sjekket tlfnr hennes da og funnet navnet? Og hvis du har navnet, har du sett om de er venner på fb f.eks? Det trenger du jo ikke gå inn på hans bruker for å sjekke, er jo bare å se på profilen hans det.
Eller sjekke om du og henne har felles venner og hørt med de?

Jeg ville i alle fall tatt en prat med han og hørt hva han sier om henne eller om han nekter at han kjenner henne eller i det hele tatt. Ville i alle fall latt han forklare seg.

Som noen over her sier, så kan de være ei gal kjerring som har lagt seg etter han og fått nei og derfor vil lage livet surt for deg. Og hvis dette er tilfelle så er det jo utrolig kjipt dersom hun faktisk klarer å ødelegge for dere.[&:]

Hun har skrevet litt av det som har pågått mellom de to, dessuten har hun kommet med opplysninger som tilsier at hun kjenner han.
Jeg har bare svart henne veldig kort,spurt om et par ting. Har sjekket nr hennes, men vet ikke hvem hun er. Må nok bare manne meg opp til å ringe henne.
Dersom dette hadde vært ei gal dame som vil ødelegge mellom meg og samboeren min,ville jeg trodd at han ville fortalt meg om henne før hun kontaktet meg. Nå nekter han for at han vet hvem dette er.

usj, har du sjekket navnet på facebook?
for å se om du kjenner henne igjen fra jobben hans eller noe?

jeg hadde nok tvilt veldig på min mann etter slike smser, ingen røyk uten ild

lykke til i jakten

Back
Topp