Jeg har en veldig sterk mistanke om at min samboer har vært utro mot meg over en lengere periode, etter at jeg fikk noen lite hyggelige meldinger fra en person jeg ikke kjenner. Når jeg har spurt samboeren min om det er tilfelle at han har hatt ei på si, avviser han det på det sterkeste, og sier at jeg og sønnen vår betyr alt for han og at han aldri ville gjort noe som kunne såre oss.
Kan jeg stole på det, og er det mulig å leve videre som om ingenting har hendt? Eller skal jeg tro på meldingene jeg har fått?
Jeg vil selvfølgelig tro på kjæresten min, men forstår ikke hvorfor noen skulle fortelle meg dette hvis det ikke er sant.
Så nå er alt bare kaos i hode mitt og jeg trenger noen gode råd om hva jeg bør gjøre!
Noen som har vært i samme situasjon?
Kan jeg stole på det, og er det mulig å leve videre som om ingenting har hendt? Eller skal jeg tro på meldingene jeg har fått?
Jeg vil selvfølgelig tro på kjæresten min, men forstår ikke hvorfor noen skulle fortelle meg dette hvis det ikke er sant.
Så nå er alt bare kaos i hode mitt og jeg trenger noen gode råd om hva jeg bør gjøre!
Noen som har vært i samme situasjon?