Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Maja2
Reker her også i morgen :) Tidligere likte jeg ikke hvitvin, men nå i vår og sommer har jeg fått skikkelig smaken på det. Såpass at kjæresten min mener babyen bør hete Chablis...
Blir liksom ikke helt det samme med cola eller vann til reker :( Men har funnet ut Munkholm faktisk er like godt som alkoholholdig øl, så her blir det nok en del av det framover på kveldene. Og majones på rekene, selvsagt - har aldri hørt at det gjør skade (bortsett fra på vekta, da...) ;)

Så sant så sant! ORIGINAL: Cameleon
ORIGINAL: Maja2
Reker her også i morgen :) Tidligere likte jeg ikke hvitvin, men nå i vår og sommer har jeg fått skikkelig smaken på det. Såpass at kjæresten min mener babyen bør hete Chablis...
Blir liksom ikke helt det samme med cola eller vann til reker :( Men har funnet ut Munkholm faktisk er like godt som alkoholholdig øl, så her blir det nok en del av det framover på kveldene. Og majones på rekene, selvsagt - har aldri hørt at det gjør skade (bortsett fra på vekta, da...) ;)
Synes ikke muncholm er noe godt jeg da, men clausthaler derimot eller Hansa null er et supert alternativ... også på enkelte meny butikker får man også kjøpt alkoholfri pærecider fra copparberg, den er absolutt NYDELIG! faktisk bedre enn med alkohol... :-D