Kan jeg henge litt med dere? :)

Har også blitt strippa 2 ganger, ikke fått et eneste lite blodspor på papiret engang. :p har sagt de må ta skikkelig i, men føler alle er så forsiktige. Jeg tåler en trøkk! Ja, vi kunne virkelig trengt litt søvn før det braker løs. Sover med fitbiten, som registrerer søvnen min. Er ganske tragisk. Fra klokken 23.30 til 07.30 idag våkna jeg *trommevirvel* 28 ganger. :rolleyes:
Jammen ikke rart man er sliten!
Så nei, ble dårlig med fødsel på meg i natt. Jeg føler meg 99% sikker på at han enten kommer på skuddårsdagen, siden mannen og jeg har fleipa med det siden vi fant ut vi var gravide. Så kan være det har gått troll i ord. Enten da, eller når de setter meg i gang på tirsdag.
Reagerte fint på å bli satt igang sist, fikk 2 modningspiller, og når riene først begynte, gikk jeg fra 5cm til full åpning på 30 minutter. Så den delen er jeg ikke så redd for. Da var jeg jo førstegangs og. Men hadde vært veldig spennende å klare det helt selv!
Huffameg.. Den siste innspurten er jammen ikke bare-bare! Mannfolk skulle bare visst hvor tøffe vi egentlig er!!
Vi også har kødda alt for mye om den skuddårsdagen til at vi slipper unna med det tror jeg.. :p
Krysser fingrene for at kroppen din skjønner at det må skje noe i løpet av helgen ^^, så slipper du både skuddårsdagen OG igangsetting :D
 
Huffameg.. Den siste innspurten er jammen ikke bare-bare! Mannfolk skulle bare visst hvor tøffe vi egentlig er!!
Vi også har kødda alt for mye om den skuddårsdagen til at vi slipper unna med det tror jeg.. :p
Krysser fingrene for at kroppen din skjønner at det må skje noe i løpet av helgen ^^, så slipper du både skuddårsdagen OG igangsetting :D
Ja, vettu hva! Rene superkvinner alle sammen.
Jeg trooor slimproppen min gikk isted da. Var på boligmessa til sinnasnekkeren, og kom plutselig masse blankt slim. Ingen blod eller klumper eller noe, bare masse slim. Fylte opp hele truseinnlegget og mere til. Så må nesten ha vært slimproppen tror jeg. Selv om det var litt atypisk konsistens og farge. Så håper det skjer noe mer i løpet av dagen. :)
Haha, en positiv ting med skuddårsdagen er jo at de da kan være mammas små babyer for alltid. Når vennene blir 20, blir de 5. :p
 
Ja, vettu hva! Rene superkvinner alle sammen.
Jeg trooor slimproppen min gikk isted da. Var på boligmessa til sinnasnekkeren, og kom plutselig masse blankt slim. Ingen blod eller klumper eller noe, bare masse slim. Fylte opp hele truseinnlegget og mere til. Så må nesten ha vært slimproppen tror jeg. Selv om det var litt atypisk konsistens og farge. Så håper det skjer noe mer i løpet av dagen. :)
Haha, en positiv ting med skuddårsdagen er jo at de da kan være mammas små babyer for alltid. Når vennene blir 20, blir de 5. :p
Skuddårsbaby? :D
 
Ja, vettu hva! Rene superkvinner alle sammen.
Jeg trooor slimproppen min gikk isted da. Var på boligmessa til sinnasnekkeren, og kom plutselig masse blankt slim. Ingen blod eller klumper eller noe, bare masse slim. Fylte opp hele truseinnlegget og mere til. Så må nesten ha vært slimproppen tror jeg. Selv om det var litt atypisk konsistens og farge. Så håper det skjer noe mer i løpet av dagen. :)
Haha, en positiv ting med skuddårsdagen er jo at de da kan være mammas små babyer for alltid. Når vennene blir 20, blir de 5. [emoji14]
Hahaha ♥ Spennende da!! :D
 
Ja, vettu hva! Rene superkvinner alle sammen.
Jeg trooor slimproppen min gikk isted da. Var på boligmessa til sinnasnekkeren, og kom plutselig masse blankt slim. Ingen blod eller klumper eller noe, bare masse slim. Fylte opp hele truseinnlegget og mere til. Så må nesten ha vært slimproppen tror jeg. Selv om det var litt atypisk konsistens og farge. Så håper det skjer noe mer i løpet av dagen. :)
Haha, en positiv ting med skuddårsdagen er jo at de da kan være mammas små babyer for alltid. Når vennene blir 20, blir de 5. :p
Så braa!!!! Slimpropp er uansett bra tegn! Da skjer det jo NOE! :D
Det er jo sant det altså, også må det jo være fint å være forever young også xD
 
Så braa!!!! Slimpropp er uansett bra tegn! Da skjer det jo NOE! :D
Det er jo sant det altså, også må det jo være fint å være forever young også xD
Nemlig, 20årsdagen blir feirer på eldresenteret. :p
Ja, har vært rolig de siste timene da, men satser på litt modning eller noe om ikke annet. :)
 
Back
Topp