Kan jeg henge litt med dere? :)

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Viser seg at jeg har en liten babygutt som trives veldig godt i magen. Hadde termin 19.februar, og var på overtidskontroll idag. Blir satt i gang 1.mars, og har ingen tro på at noe skjer før den tid. Litt overraskende, i og med at storesøster kom i uke 39. :O
Så hvis jeg får lov, så vil jeg gjerne få lov til å være litt i begge termingruppene? ♡
 
Velkommen! :D ♥ Godt 1. Mars ikke er langt unna nå, kan tenke meg at du er lei! :O
 
Takk for det! ♡
Uff, formen begynner å bli litt frynsete, for å være ærlig. Men er greit å ha fått en dato iallefall, da har man med en gang noe å telle ned til. Og lillegutt stortrives i magen, så da slapper man jo av når man vet det.
Men, skal bli godt å få det gjort! Begynner å bli tungt!
Er det mange som har født her i gruppa eller?
 
Takk for det! ♡
Uff, formen begynner å bli litt frynsete, for å være ærlig. Men er greit å ha fått en dato iallefall, da har man med en gang noe å telle ned til. Og lillegutt stortrives i magen, så da slapper man jo av når man vet det.
Men, skal bli godt å få det gjort! Begynner å bli tungt!
Er det mange som har født her i gruppa eller?
Skjønner du begynner å bli utålmodig da ja..! Kanskje det bare er det som skal til for å få igang denne lille karen? Nå som du har en dato å se frem til så kanskje kroppen din slapper av og steller i stand leven av seg selv helt plutselig! ^^,

Det er overraskende mange som har født nå allerede altså! Denne fullmånen har visst tatt helt av på noen her inne! Skulle bare ønske den tok litt vare på meg også, så kjenner jeg er litt småfurt på den :p haha
 
Velkommen hit ja :happy:. Er selv 39+2 nå og kjenner litt på at det blir tungt om jeg må gå lenge over. Har lagt så mye på meg 22 kg, at det er vondt å gå. Alt for tung for kroppen min som har noen skader.

Håper du får en overraskelse nå i helgen. Beste hadde jo vært om det startet selv.

Tvi, tvi :happy:
 
Viser seg at jeg har en liten babygutt som trives veldig godt i magen. Hadde termin 19.februar, og var på overtidskontroll idag. Blir satt i gang 1.mars, og har ingen tro på at noe skjer før den tid. Litt overraskende, i og med at storesøster kom i uke 39. :O
Så hvis jeg får lov, så vil jeg gjerne få lov til å være litt i begge termingruppene? ♡
Sjølvsagt, velkommen hit! :-D
Om det ikkje skjer noke i helga, så kjem min baby 1.mars også (KS), så det blir ein fin dato for oss! :)
Håper formen din er OK, overtid er traaavelt altså.
 
Skjønner du begynner å bli utålmodig da ja..! Kanskje det bare er det som skal til for å få igang denne lille karen? Nå som du har en dato å se frem til så kanskje kroppen din slapper av og steller i stand leven av seg selv helt plutselig! ^^,

Det er overraskende mange som har født nå allerede altså! Denne fullmånen har visst tatt helt av på noen her inne! Skulle bare ønske den tok litt vare på meg også, så kjenner jeg er litt småfurt på den :p haha
Ja, skal se at jeg føder i natt. :D
Hadde stor tro på fullmånen selv altså, men viser seg at jeg visst ikke er så åndelig som jeg trodde. Våkna av regelmessige kynnere den natten da, men skjedde liksom aldri noe mer. :rolleyes:
Når har du termin?
 
Velkommen hit ja :happy:. Er selv 39+2 nå og kjenner litt på at det blir tungt om jeg må gå lenge over. Har lagt så mye på meg 22 kg, at det er vondt å gå. Alt for tung for kroppen min som har noen skader.

Håper du får en overraskelse nå i helgen. Beste hadde jo vært om det startet selv.

Tvi, tvi :happy:
Uff ja, det er virkelig ikke noe digg! Har lagt på meg 15 selv, men har litt revmatiske problemer, så merker det er 15 kg for mye. Gleder meg til å gå ned igjen, til å kunne bøye meg, reise meg og snu meg i senga uten særlig besvær. Skal ikke ta det for gitt igjen! :p
Krysser fingrene for at du slipper å gå noe over.
Tusen takk for velkomst!
 
Sjølvsagt, velkommen hit! :-D
Om det ikkje skjer noke i helga, så kjem min baby 1.mars også (KS), så det blir ein fin dato for oss! :)
Håper formen din er OK, overtid er traaavelt altså.
Takk!
Oioi, hvorfor får du ks, om jeg tør spørre?
 
Heihei:) velkommen hit også ;) her er jeg å på begge mnd siden mine 2 kom i uke 39, men lillebror virker ikke som han har d travelt :hilarious:
 
Heihei:) velkommen hit også ;) her er jeg å på begge mnd siden mine 2 kom i uke 39, men lillebror virker ikke som han har d travelt :hilarious:
Hihi, hei! :D nei, er tydelig at det ikke trenger å ha noe si at første kommer før termin iallefall. :rolleyes:
 
Takk for det! ♡
Uff, formen begynner å bli litt frynsete, for å være ærlig. Men er greit å ha fått en dato iallefall, da har man med en gang noe å telle ned til. Og lillegutt stortrives i magen, så da slapper man jo av når man vet det.
Men, skal bli godt å få det gjort! Begynner å bli tungt!
Er det mange som har født her i gruppa eller?
Det er lov til å være litt frynsete på slutten, særlig når man går overtid! :/ Jeg tenkte også på det at nå som du har en dato så starter det kanskje av seg selv! :D Da er man jo roligere, veit at da skjer det liksom :D Koselig at du vil henge her i innspurten!
 
Ja, skal se at jeg føder i natt. :D
Hadde stor tro på fullmånen selv altså, men viser seg at jeg visst ikke er så åndelig som jeg trodde. Våkna av regelmessige kynnere den natten da, men skjedde liksom aldri noe mer. :rolleyes:
Når har du termin?
Ja, kanskje vi ikke er åndelige nok og at det er der det ligger haha! Har termin 2.mars men gått over en uke med 3cm åpning og uregelmessige rier som starter og stopper -.- ble faktisk litt sterkere de riene rundt fullmånetider, men de har jo ikke gjort noen særlig god jobb :p blitt strippet 2ganger uten at jeg tror det har vært noen særlig effekt egentlig... mange våkenetter blir det òg -.- not cool!

Men det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å gå og vente da... Så her er jeg :p
Ble det noe fødsel på deg i natt? :)
 
Ja, kanskje vi ikke er åndelige nok og at det er der det ligger haha! Har termin 2.mars men gått over en uke med 3cm åpning og uregelmessige rier som starter og stopper -.- ble faktisk litt sterkere de riene rundt fullmånetider, men de har jo ikke gjort noen særlig god jobb :p blitt strippet 2ganger uten at jeg tror det har vært noen særlig effekt egentlig... mange våkenetter blir det òg -.- not cool!

Men det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å gå og vente da... Så her er jeg :p
Ble det noe fødsel på deg i natt? :)
Har også blitt strippa 2 ganger, ikke fått et eneste lite blodspor på papiret engang. :p har sagt de må ta skikkelig i, men føler alle er så forsiktige. Jeg tåler en trøkk! Ja, vi kunne virkelig trengt litt søvn før det braker løs. Sover med fitbiten, som registrerer søvnen min. Er ganske tragisk. Fra klokken 23.30 til 07.30 idag våkna jeg *trommevirvel* 28 ganger. :rolleyes:
Jammen ikke rart man er sliten!
Så nei, ble dårlig med fødsel på meg i natt. Jeg føler meg 99% sikker på at han enten kommer på skuddårsdagen, siden mannen og jeg har fleipa med det siden vi fant ut vi var gravide. Så kan være det har gått troll i ord. Enten da, eller når de setter meg i gang på tirsdag.
Reagerte fint på å bli satt igang sist, fikk 2 modningspiller, og når riene først begynte, gikk jeg fra 5cm til full åpning på 30 minutter. Så den delen er jeg ikke så redd for. Da var jeg jo førstegangs og. Men hadde vært veldig spennende å klare det helt selv!
 
Velkommen! Selvfølgelig kan du henge her! :) vi har skjult gruppe også ;)
 
Back
Topp