Så fint !! Jeg også sikler på slike grå klær. Tenkte å kjøpe mørk grå til gutten og lys grå til jenta. Fine alternativer til blått og rosa.Vis vedlegget 84921
Klarte ikke å holde fingrene unna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint !! Jeg også sikler på slike grå klær. Tenkte å kjøpe mørk grå til gutten og lys grå til jenta. Fine alternativer til blått og rosa.Vis vedlegget 84921
Så fin den bleFerdig med babynestet Gikk litt tid, men glad jeg gjorde det hehe
Å så utruleg søttVis vedlegget 84921
TakkSå fin den ble
Så søt Jeg tørr ikke å gå på shopping vi kjøpte en sekk med klær Str 50-72 og tror vi får masse ogsåVis vedlegget 84921
Så søt Jeg tørr ikke å gå på shopping vi kjøpte en sekk med klær Str 50-72 og tror vi får masse også
Gjør detMitt første og kanskje eneste barn, så blir å kjøpe akkurat hva jeg vil og hvor mye jeg vil! Hehe.
Så fine!!! kjempesøte var de!Vis vedlegget 85230
Elsker newbi - klærne. Siden vi ikke vet kjønn blir det foreløpig å handle nøytralt
Hvor er det kjøpt? Var nydelig!Vis vedlegget 85230
Elsker newbi - klærne. Siden vi ikke vet kjønn blir det foreløpig å handle nøytralt
Er vel kappahl som har newbieHvor er det kjøpt? Var nydelig!
FinVis vedlegget 87440
Måtte bare...
To bodyer på salg. Begge i ull. En fra Voksi( ante ikke at de hadde klær) og den mørk lilla fra Janus.
Så fine dei varVis vedlegget 87440
Måtte bare...
To bodyer på salg. Begge i ull. En fra Voksi( ante ikke at de hadde klær) og den mørk lilla fra Janus.
Hvem er det? Linker du til finn.noVis vedlegget 88103
Hentet babynestet idag. Sydd av ei jeg "fant på finn.no"
Nydelig arbeid, akkurat som bestilt. 400,- anbefaler henne gjerne, hun sender i posten også.
prøvde å sende deg en pm, men fikk ikke til. Tror det ble et innlegg på profilsiden din.Hvem er det? Linker du til finn.no
Bruker kun app, så da ser jeg nok ikke. Sender deg en pm jeg, kanskje det gårprøvde å sende deg en pm, men fikk ikke til. Tror det ble et innlegg på profilsiden din.