Kan jeg få lufte me her?

Det blei starta ei til tråd om det samme...og før æ va nådd å læse alt-så va pinade mæ den åsså slætta..
 
Fader asså..
 
Herrejemini hvis man ikke skal få spørr om ka man vil her inne...H.I der på gen sa faktisk at da hun ble uplanlagt gravid,så leste ho alt og ble utlært hva sv.skap angår.
SÅ da går æ utifra at hun ikke trengte jordmor timer heller og spurte nok ikke noen om råd og hva dette kunne være osv--
 
 
Faen faen at den blei slætta,æ fikk ikke vite om hun svarte meg .....pisssssssst !!!!!!!![:@]
 
Æ fikk lest alt i den tråden, og fikk lirt av mæ litt aggresjon[:D]
Kunne ikke se at ho svarte dæ på den Kråke nei. Fy fader kor provosert æ blei av den tråden!! Det kokte inni mæ, og kranglefanten i mæ kom fram.
Snakk om bedreviter altså.
 
ORIGINAL: VentePåStorken

Æ fikk lest alt i den tråden, og fikk lirt av mæ litt aggresjon[:D]
Kunne ikke se at ho svarte dæ på den Kråke nei. Fy fader kor provosert æ blei av den tråden!! Det kokte inni mæ, og kranglefanten i mæ kom fram.
Snakk om bedreviter altså.

 
Ja,her åsså...
Fan...trudde ikke det var mulig at noen i det heile tatt tenkte slik...Ka blir det neste?[8|]
 
 
[:@]
 
ORIGINAL: svimsa

Men jeg har enda ikke laget noen tråd på generell om mine bekymringer eller spørsmål, og det er jeg glad for nå!! Er synd det skal være slik, men jeg kommer ikke til å lage noenb tråder om det der inne heller!!

 
Det kommer aldri jeg til å gjøre heller, men det er ikke pga denne tråden. Det er fordi jeg mener generell er til GENERELLE ting, og svangerskapsspm passer derfor bedre på "svangerskapet". (Men det store flertall her inne later til å tro at "generell er til alt, og de andre forumene er for særinger som ikke skjønner at genrell er til alt, bortsett fra temin/barsel, som er klubber da")
 
Men jeg KOMMER til å ha spørsmål, om jeg noen gang kommer så langt, og jeg KOMMER til å stille dem! Det skal ikke en slik dum tråd holde meg fra.
 
Men jeg mente ikke på "terminforum" men på "svangerskapet"... Der er det jo til enhver ting mange osm "hører til"...

(Vi har "før svangerskapet" for de som ikke er blitt gravide, "svangerskapet" for de gravide, "spebarnstid" (eller noe i den duren) for de etter førdsel etc.... MYYYYYYYE av det som ligger på genrell hører egentlig til der. "Generell" betyr i resten av internett-forum-verden at "her legger vi det som ikke passer inn på noen av de andre forumene", men på Bv betyr det "her legger vi inn alt vi ikke har lyst til å legge på de rette underfoumene".... Dette merkelige fenomenet har jeg fundert meg over før, men sist jeg skrev om det ble jeg vel nærmest hudflettet, lynsjet og korsfestet, så jeg tørr knapt nevne det...)
 
Men sånn bortsett fra det, så synes jeg uansett at den tråden var helt idiotisk og tankeløs altså! Og det er helt klart lov å blåse ut litt her når det trengs.
 
Vi som har prøvd lenge, vi skjønner noe om hvordan dette føles. Og de som er så heldige at de lykkes, de glemmer ikke øyeblikkelig hva de har vært gjennom på veien dit. Så det er lov å komme inn her av og til når det trengs :) Vi glemmer ikke dere heller!
 
Fikk ikke lest noenting, jeg..... [8|] Og det tror jeg jammen at jeg er glad for!!!!!!
 
Så lenge jeg har vært medlem her, har det alltid blitt noen vanvittige, useriøse diskusjoner på generell.... Vet ikke om det er hormonene som styrer der inne..? Så til slutt så holdt jeg meg for det meste på Født i januar 2006, og nå også litt her inne... [:D]
 
Selvsagt er vi mennesker forskjellige, og har forskjellige meninger, men det går da an å diskutere SERIØST og ikke oppføre seg som "jeg vet bedre enn alle andre, og alle andre SKAL høre på meg, og tro det jeg skriver".
 
Vi kan være gravide sååå mange ganger, føde såååå mange ganger, bli mor til såååå mange ganger, og likevel er det ting man lurer på. Så enkelt er det, absolutt INGEN er 100% perfekte til hverken den ene eller andre oppgaven her i livet. Selv om noen kanskje tror det....
 
Back
Topp