kan ikke fatte det..

LilleTrille.

Forelsket i forumet
på mandag ble venninda mi lagt inn for svangerskapsforgiftning, og vært opp og ned i prøvene og sånn.. alt ho vil er å komme hjem da hu har litt angst for å sove på sykehus. så siste oppdatering fikk jeg kl 0543 til morran, at undertrykket hennes nå var på 85 og blodtrykksmedisinene funket, og ho GLEDET seg til å komme hjem på perm mest sannsynlig i dag eller i morgen. så plutselig 1,5 time senere fikk jeg en mld av samboeren at ungen var ute , plutselig hadde ho blitt dårlig, fått pustevansker og sånn.. så lille lille prinsen ble tatt med keisersnitt.. herregud, ho hadde termin 18 mai, ho forta seg å bli gravid etter jeg tissa på pinnen lissom, så vi kunne være gravide sammen... det er helt sykt at han er ute.. ho ville vært 34 uker på vei i morgen, stakkar lille prinsen er bare 2030g, men lunger som en mann, kjempe sterk og fin.. herregud jeg gleder meg til å se han. så i dag forta jeg meg til byen å ransaka butikker for prematur klær, de er vasket og klare for lille prinsen!! så så fort kan det gå, er så glad det gikk bra med mor og barn.. ville bare dele dette med dere jeg, da jeg er litt sjokkert enda og ikke helt gått opp for meg:) lille påskekyllingen:)

Ting kan plutselig skje veeeldig fort når man har SF ja! :O Men godt å høre at det står bra til med mor og barn, snart er det din tur også ;D

Oi, tenk at ting kan snu så fort da! Godt det gikk bra med både mor og barn [:)][:)]

Så godt å høre at alt gikk bra! [:)] Ting kan skje fort når man får SF. Og det er det beste at ungen kommer ut, så ikke noe galt skal skje. Jeg hadde det med første mann, og to dager etter at jeg ble innlagt kom veslegutten. Men jeg fødte "vanlig" da.

Oi....ja skjønner godt du er i "sjokk"
Men gratulerer til venninna di, og hun blir sikkert kjempe glad når du har kjøpt og vaska litt prematur klær til babyen [:D]

Heisann,,,..skjønner sjokket....

Sonen min kom i veke 36...Var 2217g og 42 cm...Mannen måtte ut å handle kler i 44...han fant litt på Lindex...

oioi![:o] det kan gå fort med sf har jeg skjønt ja..godt at alt er bra med den lille familien[:D]

Oisann. Godt alt står bra til med mor og barn[:)] Vanskelig å planlegge, man vet aldri hva som/når det skjer.

Back
Topp