LilleTrille.
Forelsket i forumet
på mandag ble venninda mi lagt inn for svangerskapsforgiftning, og vært opp og ned i prøvene og sånn.. alt ho vil er å komme hjem da hu har litt angst for å sove på sykehus. så siste oppdatering fikk jeg kl 0543 til morran, at undertrykket hennes nå var på 85 og blodtrykksmedisinene funket, og ho GLEDET seg til å komme hjem på perm mest sannsynlig i dag eller i morgen. så plutselig 1,5 time senere fikk jeg en mld av samboeren at ungen var ute , plutselig hadde ho blitt dårlig, fått pustevansker og sånn.. så lille lille prinsen ble tatt med keisersnitt.. herregud, ho hadde termin 18 mai, ho forta seg å bli gravid etter jeg tissa på pinnen lissom, så vi kunne være gravide sammen... det er helt sykt at han er ute.. ho ville vært 34 uker på vei i morgen, stakkar lille prinsen er bare 2030g, men lunger som en mann, kjempe sterk og fin.. herregud jeg gleder meg til å se han. så i dag forta jeg meg til byen å ransaka butikker for prematur klær, de er vasket og klare for lille prinsen!! så så fort kan det gå, er så glad det gikk bra med mor og barn.. ville bare dele dette med dere jeg, da jeg er litt sjokkert enda og ikke helt gått opp for meg:) lille påskekyllingen:)