Kan du skrive "Intresangt" ?

Jeg tror nok det er der det ligger, at man blir usikker på seg selv. Innerst inne så vet en kanskje egentlig hvordan ordet skrives, men så blir en i tvil når en har skrevet det. Og da er det gjort. Ser ofte det problemet hos elever. Jeg vet at de kan(både når det gjelder å skrive ord riktig, og andre fag), men allikevel gjør de feil.

Kanskje man egentlig må lære seg å stole mer på seg selv? Høres kanskje teit ut når det gjelder rettskrivning, men jeg tror selvtillit er viktig uansett jeg.

Tror du har helt rett jeg, uansett hvor teit det høres ut! [8D]

Ja, det kan jeg[:)] Skrives interessant[:)]

Er helt enig med Renate Røverdatter.. Selv om jeg klarte å drite på draget selv idag (avstemNing [8D]).. [:D]

Interessant[:D]

Interessant [;)]

Interessant:)

ORIGINAL: Fjollebolle

ORIGINAL: DenicaD

ORIGINAL: Sjakkruta

Ja det kan jeg, og du har to like alternativer der [;)]

Det er meninga[:D]

Og hva er så meningen med det? Noen som tror de ser forskjell på de mener du?

ORIGINAL: Azoria

Du har ett par like alternativer der [;)]

Det så jeg også.
Svaret er interessant.

ORIGINAL: septembersnupp

ORIGINAL: Jadasåneida Nisse

Altså, det stod mellom 2 alternativer...[8D]

[:D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Kreps90

Intresangt[:)] Mobilen min kan ikke stave det derrimot[&:]

Det er kanskje ikke så rart at mobilen din ikke vil stave det, når du staver det slik[:)][8D][:D]

Jeg er forresten enig med dere som sier at man burde kunne skrive det riktig, men om folk har dysleksi, er det en annen sak.

[8D] Enig med alt du sier nedover forresten. Meget interessant skrevet.[;)]

Ja. Jeg vet også at det ikke heter "en av de ordene". [8D] Jeg vet også at "André" skrives med slik aksent "é" og ikke "Andrè" som flertallet her skriver. Aksenten "è" uttales mer som "æ" og er altså helt feil å bruke når man skal skrive ord som én, idé eller André. Man sier jo ikke æn, idæ eller Andræ. [8D] Bare sånn for å spore av litt. [:-]

Back
Topp