Kan du klokka?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Eller er du av dem som bestandig er X antall minutter forsinket? :p

Her er jeg nok i overkant punktlig. Kommer heller ti minutter før tiden og venter heller (feks i bilen ved feks middagsinvitasjon) enn å måtte ha dårlig tid.

Er alltid superstressa for å komme forsent og ender opp med å være på plass 15min for tidlig... :p

Jeg er alltid presis, gjerne lenge før tiden også. Etter babyen kom, føles det som jeg alltid blir sen, vanskelig å planlegge med liten baby i hus har jeg funnet ut :P

Er alltid for tidlig! :p hater å komme for sent, og er ikke så glad i folk som kommer for sent :p

Kommer når jeg skal. Aldri for sent. Blir irritert jeg når noen kommer 30 min senere enn avtalen. Opplevd ofte med svigerbror og de. Er middag hos svigermor kl 14 og vi kommer 30 min før og hjelper til og de andre kommer 30 min for sent. Det er respektløst rett og slett.

Jeg er alltid ute i god tid :)

Hater og ha dårlig tid så jeg kommer stort sett 10-15 minutt før avtaler:p har ei venninde som er kronisk sen. Det slår aldri feil at hun enten kommer sent eller sender melding og sir hun blir forsinket. Hun er slik med og uten barn. Skjønner ikke at det går ann:p

Som regel på tiden, men kan fort bli 5-10, min sen om hele fam skal ut døra :)

Varierer. Av og til tidlig ute eller så kommer jeg heseblesende inn akkurat tidsnok eller 1-5 minutt for sen. :P

Som regel ute i god tid.

Hender jeg kommer litt sent. Aldri mer enn 10 minutter. Da har jeg all verdens dårlig samvittighet. Har ei venninne som stort sett er 40 min for sent ute til avtaler :o

Står heller og venter 10 min før:)

At folk kommer for sent gang på gang syns jeg er frekt, det er en uting å la andre vente på seg.
Dessverre er mannen min er sånn.

Jeg kan klokken og er selv alltid punktlig. Med baby er jeg derimot alltid for sen. Men det skyldes at jeg går rundt meg selv og glemmer ett eller annet, alltid...

Back
Topp