Kan du klokka?

Jeg er alltid tidlig ute og venter dessverre alltid på alle. Tror ingen venter på meg noen gang :P

Er svært sjeldent jeg er sent ute

Kommer heller en time for tidlig enn to minutter for sent jeg (vant til å ta buss med timesavganger)
Hater å være forsinket, så det bør helst unngås.

Jeg er enten for tidlig ute, presis eller litt forsinka.
Kommer helt ann på hvor jeg skal, om jeg kjører bil eller må ta kollektivt og hva avtalen gjelder.

For eksempel på innsett i dag var jeg livredd for å komme for sent til timen og da var vi der 30 min før.

Hvis jeg ser jeg kommer til å bli forsinka til en avtale gir jeg alltid beskjed om dette til vedkommende.

Kommer heller en time for tidlig enn to minutter for sent jeg (vant til å ta buss med timesavganger)
Hater å være forsinket, så det bør helst unngås.
Samme her.
Jeg sørger for å heller vente der jeg skal enn at de som venter meg skal vente på meg.

Er nesten alltid sent ute :rolleyes:

Jeg er tids-optimist! Noe mine sjefer, samboer og venner bittert har fått erfare... :P
Men prøver å bli bedre da! Dog tror jeg ikke å bli 2-barnsmor hjelper meg noe særlig.

Er det bare meg, er jeg stort sett tidlig ute. Er mann og barn med, så er vi nesten alltid forsinket uansett hvor god tid vi beregner. Typisk idét vi er klare " jeg er tørst. Jeg må på do." Eller så tryner en av de på vei til bilen og må inn og skifte.. Ja, lista er lang ;)

Er alltid tidlig ute. HATER følelsen av at noen må vente på meg...

Det varierer ;) Prøver å være tidlig ute, men klarer det ofte ikke, så kommer rett som det er heseblesende i siste sekund eller noen minutter for sent :P

Prøver å være presis, i hvertfall når det er en avtale om å møtes et sted. Er det sånn besøk i 5-tida kan jeg fint komme litt etter.

Jeg for min del hater gjester som kommer mer enn 5 minutter før tiden. Da er jeg ikke klar til å motta besøk. Kommer du 20 min før tiden, da er ikke jeg påkledd.

Tror jeg kaster bort store deler av livet mitt på å vente på andre:P Alltid tidlig ute. Hater å ha dårlig tid og enda mer å ikke skulle rekke en avtale.

Jeg er alltid enten der akkurat eller litt for tidlig. MEN skal jeg ha med babyen eller kjøre babyen til besteforeldrene før jeg skal dra, ja, da er jeg kronisk for sen. Men gir seg når ungen blir sånn 3-4 år. For det slår ikke feil, enten gulper han eller så bæsjer han seg ut akkurat når vi skal dra. Og planlegger jeg å dra 20 minutt før, så gjør han gjerne disse tingene 2-3 ganger, så enda så god tid vi hadde, så har vi ikke god tid likevel.

Prøver å være presis, i hvertfall når det er en avtale om å møtes et sted. Er det sånn besøk i 5-tida kan jeg fint komme litt etter.

Jeg for min del hater gjester som kommer mer enn 5 minutter før tiden. Da er jeg ikke klar til å motta besøk. Kommer du 20 min før tiden, da er ikke jeg påkledd.

Samme her! Hater at folk kommer før tiden! Takk til dere som venter med å ringe på ;)

Jeg liker å være tidlig ute, men skal vi dra noe sted med gubben så kommer vi alltid for sent. Jrg er aldri forsinka ellers.

Jeg hater å være sein, men har skjedd flere ganger etter lillebror kom til at jeg er seint ute. Har ikke kontroll på når han finner på å fylle bleia eller gulpe oss/seg ut. Men gir beskjed at jeg blir forsinket om jeg oppdager at jeg ikke rekker det.

Er heller ute i god tid. Selv etter jeg fikk barn. Det handler om å planlegge i god tid før.
Hater det når folk er forsinket. Sier jeg kl 14.00 så menes det ikke 14.30 eller 15.00!
Vet om noen som bestandig er 1 time eller mer forsinket, som ikke heller gir beskjed om det. Bare kommer slentrende lenge etterpå.
Driver å trener gubben til at middagen er kl 16.00, ikke 16.30 eller som han enkelte ganger har gjort, kommet kl 17.00. Da får han kald middag eller svidd mat som "straff" pluss en sur kommentar om at han har faktisk en mobiltelefon som han kan bruke.

Back
Topp