Kan du gå på kino alene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Kunne jeg fint gjort, og har gjort det :)

Tja, sånn i teorien kunne jeg nok fint gjort det, men i virkligheten hadde jeg nok ikke priorotert kino alene.

Går på kafe o.l alene, men da fordi jeg er på tur alene (noe jeg fint gjør: handletur, kurs et annet sted e.l, ikke ferie)

Har aldri dratt på kino alene.

Gikk på kino aleine høygravid for å se på den siste Harry Potter filmen. Ingen ville være med, så da dro jeg aleine, for den skulle jeg se på kino! :)

Ja det kunne jeg glatt gjort!

Jeg har også gått på konsert to ganger alene. Ene gangen kjørte jeg 4 timer i bil.. Jeg har så sær musikksmak, ingen som vil bli med meg på konsertene jeg vil gå på!
Nå blei jeg nysgjerrig!:)

Nei, men det er bare for det jeg liker best å se sammen med noen. Ser ikke film hjemme aleine heller. Men har null problem med å gå på café ol aleine :)

Jeg har gjort det, to ganger. Ene gangen var jeg barn da, gikk på mellomtrinnet og så en komedie. Andre gangen var i voksen alder, gikk mest fordi jeg var forbannet og sambo ikke kom seg til kinoen, og det var siste gangen den filmen gikk.

Jeg hadde nok gjort det om jeg ville, men jeg liker ikke kino generelt så slipper det.

Jeg ville ikke gått alene men igjen så er jeg en person som liker å dele opplevelser, kunne vurdert det hvis det var en film jeg virkelig ville se og ikke gå glipp av på kino :)

Aldri vært, men kunne lett gjort det hvis det er noe jeg føler jeg bare MÅ se :)

Har vært det en par ganger når det har vært en film jeg gjerne vil se og ingen kan bli med. Men jeg liker best å gå med andre

Har selv sett endel gå på kino alene, og se fleste ser ut til å kose seg :) Kunne godt gjort det om jeg trenger noen timer alenetid med popcorn og en god film, og samtidig vil ut av huset :)

Nei men så er ikke kino noe jeg prioriterer å gå på da jeg ikke er så interessert i film. Men jeg har hvert på kafé og slike ting alene flere ganger. Jeg er veldig mye alene og har ikke noe særlig med venner så så har lært meg å trives i eget selskap :)

Hm, nei. Ikke noe for meg. Kino må liksom være med noen:P:D

Har gjort det en gang :p vant billetter og fikk ikke med meg noen på kort varsel. Var faktisk helt greit det :)

Den gang jeg var studen bodde jeg like ved en kino, og dager jeg ikke hadde noe å gjøre kunne jeg godt finne på å ta meg en tur alene.
Har ikke gjort det på flere år nå, men ville ikke hatt noe problem med det

Back
Topp