Kan du gå på kino alene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Gjør dere det eller må dere alltid gå sammen med noen?

Vurderte selv å gå på kino alene siden ingen kunne være med, men slo det fra meg.

Tror faktisk aldri jeg har gått på kino alene.
Vet ikke om jeg hadde giddet det heller, da ville jeg heller ventet til filmen kom på dvd.

Nei ...

Har aldri gjort det, men jeg kunne nok gjort det :) men er jo veldig koselig å gå med noen da :)

Som regel blir det jo sammem med noen, men jeg har vært på kino alene en gang å syns det var greit det og :)

Nei det kunne jeg aldri gjort! Men jeg er en person som ikke kunne gått på kafé/ ut og spise alene heller.

Kunne jo like godt gått alene egentlig, men siden jeg har så lite tid til slik vil jeg bruke den tiden sammen med noen :-)

Jeg klarer ikke å gjøre sånt alene. Ikke gå på kafé eller noe:(

Gjorde det stadig vekk da jeg var student; bodde alene i Oslo, hadde 1 1/2 TV-kanal og internett ikke var tilgjengelig for oss vanlige dødelige ennå. ;) Syntes det var helt uproblematisk, og vurderer det stadig vekk nå også.
Men nå har jeg både en fast tirsdagskinogjeng og flere filmglade venner som ofte kan stille opp de gangene jeg har barnefri og vil på kino. :)

Kan fint gå på kafé eller billig restaurant alene - skal jeg på noe fancy vil jeg helst ha selskap. ;)
Er avhengig av å ha med meg lesestoff, da! :D

Ja det kunne jeg glatt gjort!

Jeg har også gått på konsert to ganger alene. Ene gangen kjørte jeg 4 timer i bil.. Jeg har så sær musikksmak, ingen som vil bli med meg på konsertene jeg vil gå på!

jah ! lett !
trives godt i eget selskap eg ..og gidder ikkje bry meg om hva evt fremmede skulle tenke om det :-P

Back
Topp