Kan det ikke gå litt fortere?

Jeg synes det gikk seint frem til 12 uker, men de siste fire ukene har egentlig gått veldig fort :) snart er det jo ul, og to uker etter det igjen er jeg halvveis! Nesten spent på om jeg rekker alt som skal gjøres før juli plutselig er her...

Da har du sikkert en veldig annerledes jobb:) For i utg.puntet som vanlig ansatt må man jo slutte å jobbe 3 uker før;)

Jeg startet i min stilling som daglig leder i mitt eget firma 15.1. i år, dvs at jeg ikke har rett på foreldrepenger, og velger derfor engangsstønaden.. Dette var såklart planlagt, og derfor jeg sa opp jobben jeg hadde før jeg ble gravid, sa opp i juni, og begynte prøvingen i august. Da får jeg engangsstønad, men fortsetter jo å drive firmaet mitt :) Derfor jeg jobber helt frem til termin, og startet når jeg føler meg klar etter termin. Jobben min går ut på å ta imot bestillinger og sende fakturaer, det kan jeg fortsatt gjøre selvom det er en baby i huset.

Jeg startet i min stilling som daglig leder i mitt eget firma 15.1. i år, dvs at jeg ikke har rett på foreldrepenger, og velger derfor engangsstønaden.. Dette var såklart planlagt, og derfor jeg sa opp jobben jeg hadde før jeg ble gravid, sa opp i juni, og begynte prøvingen i august. Da får jeg engangsstønad, men fortsetter jo å drive firmaet mitt :) Derfor jeg jobber helt frem til termin, og startet når jeg føler meg klar etter termin. Jobben min går ut på å ta imot bestillinger og sende fakturaer, det kan jeg fortsatt gjøre selvom det er en baby i huset.
Ja, da har du det jo veldig fleksibelt:) Høres jo nøye planlagt ut:) Føler meg som en fange i forhold, som jobber som sykepleier i turnus. Hehe. Men nå skal jeg ho ha permisjon da. Hadde funka dårlig å hatt med baby i min jobb :o :P

Ja, da har du det jo veldig fleksibelt:) Høres jo nøye planlagt ut:) Føler meg som en fange i forhold, som jobber som sykepleier i turnus. Hehe. Men nå skal jeg ho ha permisjon da. Hadde funka dårlig å hatt med baby i min jobb :eek: :p

Ja. Vi fant ut at dette var en mye bedre løsning enn da jeg jobbet som personlig trener med 12 timers arbeidsdager. Hadde aldri gått med en baby, så da passet det perfekt med å bruke et halvt års tid på å starte opp dette firmaet, planlegge osv. Føler meg heldig som kunne gripe den sjansen til "riktig" tid :D selvom jeg sikkert hadde kost meg masse i permisjon også! Men jeg har blitt helt frelst av å jobbe hjemmefra :p haha

Jo, syntes tiden fram til magen kommer ordentlig og sparker kjennes kan gå fortere :p !!! Også kan det godt gå treigt derifra, hihi... Får nå se om jeg mener det samme om nok mnd men :p

Man skal hele tiden "vente" på noe synes jeg. Nyt tiden nå mens du ennå kan se dine egne tær sier nå jeg :p selv grur jeg meg til magen blir stor og bare i veien. Klart vi gleder oss, men trenger tiden til å forberede meg og leve litt også... Ikke bare telle dager og uker :p

Jeg nyter tiden nå som det bare er meg og frøkna før vi får en baby i hus. Og av erfaring vet jeg at våren går fort pga jeg skal mye og har alt for mye å gjøre hehe stressa ikke med å bli ferdig sist og håper det går sånn denne gangen og.

Ja. Vi fant ut at dette var en mye bedre løsning enn da jeg jobbet som personlig trener med 12 timers arbeidsdager. Hadde aldri gått med en baby, så da passet det perfekt med å bruke et halvt års tid på å starte opp dette firmaet, planlegge osv. Føler meg heldig som kunne gripe den sjansen til "riktig" tid :D selvom jeg sikkert hadde kost meg masse i permisjon også! Men jeg har blitt helt frelst av å jobbe hjemmefra :p haha
Da finner du nok en fin balanse med mellom jobbing og baby vil jeg tro:)!

Syns igrunn tiden går fort, men samtidig føler jeg det er så lenge til OUL :p er jo bare 3 uker på fredag, men allikevel! Nå har jeg i alle fall fått sett at det er en liten jente i magen så sånn sett er jeg fornøyd! Men syns det var litt kjedelig at morkaken ligger foran :( så tar det kanskje enda lengre tid før jeg kjenner noe spark!

Litt vanskelig å forklare, men jeg synes tiden går både sakte og fort. Neste uke er det allerede OUL og jeg har henda fulle med 1 åringen og full jobb. Men samtidig er det leeenge til juli.. Kjøper ikke klær før etter OUL. Har en del fra før, men det meste er til jente. Denne gangen skal vi ikke vite, så da må jeg kjøpe litt kjønnsnøytrale klær :) Forrige gang fikk vi vite at det var jente, og jeg sprang rett til byen og kjøpte en superfin rosa Burberry kjole :D

Jeg føler jeg nesten teller timero_O
Men det har nok mye å gjøre med at formen har vært så dårlig - da blir hver eneste dag lang:)

Jeg synes tiden går veldig fort, over 1/3 av svangerskapet er jo allerede gjennomført! Her skal ett hus selges, og vi skal flytte sammen i det andre, hvor målet er å få pusset opp barnerom, vaskerom og 2 toalettrom innen fødsel, så vi har nok å gjøre :)

Jeg synes tiden går veldig fort, over 1/3 av svangerskapet er jo allerede gjennomført! Her skal ett hus selges, og vi skal flytte sammen i det andre, hvor målet er å få pusset opp barnerom, vaskerom og 2 toalettrom innen fødsel, så vi har nok å gjøre :)

Oj da har det litt å ta tak i ;)

tiden går sakte svært sakte. Føler meg som verdens verste mamma er så slitten etter jobb at alt jeg makter er å sette på film til poden. En god ting som kommer fra dette er at han og gubben leker mye mer nå siden gubben skjønner jeg ikke kan.

tiden går sakte svært sakte. Føler meg som verdens verste mamma er så slitten etter jobb at alt jeg makter er å sette på film til poden. En god ting som kommer fra dette er at han og gubben leker mye mer nå siden gubben skjønner jeg ikke kan.

Men det er jo veldig bra da :) ikke at du er sliten men at han leker med med sønnen asså ;)

Back
Topp