Kan det ikke gå litt fortere?

Jhenna1986

Venter en liten Julibebis
Er det fler en meg som synes tiden bare går for treigt? Jeg har allereden begynt å handle klær fra yndlingsmerket mitt Molo uten å vite om bebisen i magen er gutt eller jente MEN følelsen min sier jo at det er en jente så det har jeg begynt å kjøpe. Crazy? Otålmodig? Og hell yes! Får jo ikke vite om det er gutt eller jente foren i slutten av februar å da kan jeg jo ha gått miste om masse bra Molo klær :rolleyes: Å blir det en gutt så får jeg bare spare jente tingen til neste bebis ;)

Jeg kan vell ikke være den eneste som er litt skada å gjør sånn her? :p

Hehe, dette er nr 2 så tiden har igrunn ikke gått så sakte. Har jo storebror å bruke tiden på;) Vi har jo mye fra før. Har ikke handlet noe enda...Men å handle inn til kjønn basert på magefølelse hadde jeg ikke turt, litt bortkastet penger synes jeg:) Men skjønner godt det er fristende;)

Syns det går veeeldig sakte her og. Har sååå lyst på den babykulen og å kjenne liv :)

Har kjøpt et par bodyer, men kjønnsnøytralt. Ville ikke turt å kjøpe kjønnsspesifikt før jeg vet kjønn. Nå vil jeg ikke vite kjønn da, og syns faktisk det er mye å velge mellom av kjønnsnøytralt og:)

Syns det går veeeldig sakte her og. Har sååå lyst på den babykulen og å kjenne liv :)

Har kjøpt et par bodyer, men kjønnsnøytralt. Ville ikke turt å kjøpe kjønnsspesifikt før jeg vet kjønn. Nå vil jeg ikke vite kjønn da, og syns faktisk det er mye å velge mellom av kjønnsnøytralt og:)

Men jag ääääälsker farger å da er det vanskelig med å være kjønnsnøytral ;) å du vil ikke vite? Hade jeg aldrig klart sånn control freak som jeg er ;) men blir nokk en kjempe koselig overraskelse på sykehuset da :)

Men jag ääääälsker farger å da er det vanskelig med å være kjønnsnøytral ;) å du vil ikke vite? Hade jeg aldrig klart sånn control freak som jeg er ;) men blir nokk en kjempe koselig overraskelse på sykehuset da :)

Finnes mange farger som passer til begge kjønn, og jeg vil unngå masse rosa for det er en farge jeg aldri har likt :p hehe
Syns det er gøy å ikke vite, men vi får se hva det blir til siden mannen gjerne vil :)

Men se på disse m&m mini vet det er litt rosa men det er printen fra Molo som lissom er det beste ;) i love! Dere får vente å se da kanskje en av dere forandrer mening ;)

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Jeg synes tiden går alt for fort! Snart oul jo... :O og da er man jo straks halvveis. Er 16+3 allerede, men føles som 6+3 :p tiden flyr jo i vei! Nesten stresset for alt jeg skal rekke før bebis kommer! Haha

Jeg synes tiden går alt for fort! Snart oul jo... :O og da er man jo straks halvveis. Er 16+3 allerede, men føles som 6+3 :p tiden flyr jo i vei! Nesten stresset for alt jeg skal rekke før bebis kommer! Haha
Hehe, bare vent til de siste ukene. Da går du baaare og venter :P

Jeg har også starta shoppinga! :) men jeg vet hvilket kjønn vi får da :D hihi!
Tida går sakte ja... Morsomt å bruke litt tid på shopping da :)

image.jpg
Dette ble med meg hjem her om dagen ;)
Har også bestilt en del på eBay, blant annet baby-converse, som skal være en del av avsløringen :D
Så til helga skal jeg få se igjennom mine babyklær, da både mamma og mormor har spart på det meste da de allerede tidllig i mine år hadde god tro på at jeg får ei jente :)
Blir gøy å se hvilke klær mamma kledde meg opp i for 22 år siden :D

Men se på disse m&m mini vet det er litt rosa men det er printen fra Molo som lissom er det beste ;) i love! Dere får vente å se da kanskje en av dere forandrer mening ;)

Vis vedlegget 99428 Vis vedlegget 99429 Vis vedlegget 99430 Vis vedlegget 99431

Den øverste var jo dødskul :D hehe
Må ta meg en tur inn å titte litt.
Håper jeg får med meg mannen. Det er lettere å ombestemme seg den veien senere enn omvendt ;)
Uansett så er det mye som kan kjøpes etter at baby er født og. Nyfødt klær kan jo ikke brukes så veldig lenge.

Vis vedlegget 99435
Har også bestilt en del på eBay, blant annet baby-converse, som skal være en del av avsløringen :D
Så til helga skal jeg få se igjennom mine babyklær, da både mamma og mormor har spart på det meste da de allerede tidllig i mine år hadde god tro på at jeg får ei jente :)

Kjempe fint :) Baby converse så søtt! har kiket litt på det selv fast på en svensk nettside (tradera) kan jeg spørre hva du fikk skoa for på Ebay? :) haha kan jo bli kjempe spennende å se hva de har spart ;D

Hehe, bare vent til de siste ukene. Da går du baaare og venter :P

Har heldigvis full timeplan i juni med jobb, reise osv, så tror uken før termin kommer til å nytes :D men hvem vet.. Jeg har aldri vært utålmodig eller gått å ventet på noe på den måten, så kan jo være godt å kjenne på det også :D

Kjempe fint :) Baby converse så søtt! har kiket litt på det selv fast på en svensk nettside (tradera) kan jeg spørre hva du fikk skoa for på Ebay? :) haha kan jo bli kjempe spennende å se hva de har spart ;D

Kostet 40 norske kroner og fri frakt! :) De er nok ikke ekte da, men det går fint ettersom jeg sikkert ikke kommer til å rekke å bruke dem på lille engang før hun vokser seg større :D

Vis vedlegget 99435

Det har jeg også bestilt fra ebay :D

Syns egentlig tiden går fort jeg? Ikke om man ligger å tenker på alt, men det er som i går jeg var i dpo land å skulle teste! Å jeg som var sikker på at det ikke ble denne mnd ❤️

Har heldigvis full timeplan i juni med jobb, reise osv, så tror uken før termin kommer til å nytes :D men hvem vet.. Jeg har aldri vært utålmodig eller gått å ventet på noe på den måten, så kan jo være godt å kjenne på det også :D
Blir 3 uker som må nytes før termin;)

Syns egentlig tiden går fort jeg? Ikke om man ligger å tenker på alt, men det er som i går jeg var i dpo land å skulle teste! Å jeg som var sikker på at det ikke ble denne mnd ❤️

Jo forsåvidt så har det vel godt fort når man tenker tilbake på det ;) men ser man framover syns jeg det går saaakte :p

syns tiden går sakte ja! selvom vi har en 3.5åring hjemme! er 14+0 i dag,prøver å la hver tenke på det da det er siste stunden storebror har oss alene♡

Back
Topp