Kan dere kjøpe barnevogner brukt?

Kjøper kun ny. Når jeg ser prisene folk skal ha for en 3-4 år gammel vogn, så koster jeg heller på noen kroner ekstra å får en ren og pen vogn med garanti. Og ikke bruker jeg brukte madrasser og sånt heller, så da må jeg uansett kjøpe slikt i tillegg.
 
Jeg har hatt 3 vogner og har kjøpt alle brukt. Alle vognene han vert svært lite brukt og ser omtrent nye ut, selv ikke sporet i dekken har vert slitt. Jeg har spart over 10 000 kr på det.
 
Vi har kjøpt begge deler. Den første syns jeg det var stas å kjøpe ny, hele prosessen med å gå i butikken og kikke var en del av opplevelsen. Neste kjøpte jeg ny på supersalg. Siste kjøpte jeg brukt. Kunne like så godt vært ny, den ser ikke brukt ut i det hele tatt.
 
Fikk bagdelen av søs, brukt til ett barn. Vasket alle delene og madrassen to ganger, pluss at jeg hadde jo nytt skinn inni. Understellet/sportsdelen kjøpte jeg ny. Blir ny nå også. Jenta må ha vogna si fortsatt.
 
Kjøper ny fordi jeg er kresen på åssen jeg vil ha, og finner den ikke brukt :p uansett er dette vår første, så tenker det er greit å kjøpe ny og fin vogn som vi kan spare på videre til nr 2 ;)
Men sovevogn til barnehagen kommer jeg til å kjøpe brukt og så rimelig som mulig...
 
Har ikke kjøpt brukt nei, men arvet en brukt vogn til guttungen . Så har den til han i tillegg til en vi har kjøpt selv.
 
Kjøpt nye:)
 
Jeg har kjøpt brukte vogner, de er jo like fine som nye og til en mye rimeligere penge. Fikk en sportsvogn i gave til frøkna og kjøpte forresten en reisetrille ny til frøkna :)
 
Fikk brukt til jenten min fra kjente, denne gang blir det nytt da jeg ikke kjenner noen som har brukt ;)
 
Hadde ikke kjøpt brukt nei, men så er jeg veldig sær på hygiene. Brukt seng hadde aldri vært noe for oss heller.
Men det meste av andre ting kan jeg nok kjøpe brukt, så lenge det kan vaskes i vaskemaskin:)
 
Back
Topp