Kan dere kjøpe barnevogner brukt?

Har kun Kjøpt nye vogner. Greit med tanke på evt reklamasjon.
 
Simo er noen ganger på tilbud på barnas hus. Nå som julekalendertilbudene kommer kan det være lurt å følge med. :)
Har ikke sett simo på vår barnas hus på lenge :-( Men uansett så kan jeg ikke kjøpe vogn før det er baby på vei :-D
 
Den første kjøpte eg ny, fordi eg fikk den på supertilbud til under halv pris. Sovevogna i barnehagen, triller osv har eg kjøpt brukt.
 
Kjøpt de fleste vognene brukt. Kjøpte ny vogn til junior rett før han ble født. :)
 
Jeg har kjøpt 9 nye og 7 brukte vogner :D
 
Last edited:
Jeg har to brukte vogner, også en ny som vi fikk for halv pris :)
 
Har kunn kjøpt ny. Men har ikkje problem med og kjøpe brukt. Mangen omtrent ubruke vogner for salg. Men ville ikkje kjøpt gammel vogn med blåmann osv. Og helst fra noen eg kjenner. Når eg og mannen venta vår første sammen kom svigermor og sa ho hadde vogna til mannen min liggende på lofte. Og den var " nydelig "skinn vogn.. Hadde aldri livet brukt den vogna ! Over 20 år gammel . Men heldigvis var den blitt dårlig med årene så svigermor tok det kje så tungt at vi kjøpte ny :p ville aldri putta babyen oppi den gammle vogna full i støv og dritt:p
 
Begge vognene til mini er kjøpt brukt, og vi sparte mye på den største. Hu vi kjøpte den av pruta ned seg selv :p
 
Kjøpte brukt sist,men denne gangen er jeg ganske bestemt på å kjøpe ny (må ha ny da gutten bruker sin enda) ..Jeg er ikke så fornøyd med min brukte vogn så denne gangen blir det helt klart ny ;)
 
Nei jeg må ha nytt der :) Klarer ikke tanken på andres gulp i vogna :p Eller om den er litt slitt osv.
 
Kjøpte ny men så kjøpte jeg brukt vogn til barnehagen.
 
Jeg har kun kjøpt 1 og den ny. Stas å kjøpe første vognen og da ville jeg kjøpe ny:)
 
Jeg har kjøpt 3 nye og 6 brukte og arvet én:)
Har ikke alle samtidig da, kjøper og selger litt. Hadde aldri hatt råd til å kjøpe alle nye.
 
Kjøpte brukt emmaljunga, og angrer! Hadde blåmugg i skjermen/kalesjen så måtte kjøpe ny bag osv. Kjøpte ny sportsvogn. Neste gang vil jeg skal ha bagvogn vil jeg kjøpe ny simovogn.
 
Så mange vogner folk kjøper! :O Ser at enkelte her har kjøpt over 10 vogner! Kan jeg spørre hvorfor? :) selv har jeg ei "vanlig" vogn, ei reisetrille og ei til soving i bhg. I tillegg vurderer jeg å kjøpe søskenvogn :)
 
Har kjøpt en brukt og en ny. Den nye står og støver vekk :p
 
Back
Topp