Kan dere hjelpe meg å se på dette ul bilde ?

Glapia18

Betatt av forumet
Det er en gutt ikke sant ?

Jordmora var veldig sikker i starten men så ble hun usikker på slutten...
Jeg er selv veldig sikker på gutt.
 

Vedlegg

  • IMG_8528.JPG
    IMG_8528.JPG
    893,2 KB · Visninger: 183
Synes det ser ut som det er ei jente :happy: Ser to kjønnslepper og det ser helt likt ut som da vi var til ul med lillemor :happy: med gutten vår var det ingen tvil om at det var gutt. Hvor langt er du på vei?
 
Beklager, men jeg skjønner ikke noe av dette bildet. :knegg:

Det er i profil, ikke sant? Hvor er det du mener å se guttetissen?
 
Synes det ser litt ut som jente, men jeg er ikke ekspert på å tolke ut fra nub-theory da :)
 
Synes det ser ut som det er ei jente :happy: Ser to kjønnslepper og det ser helt likt ut som da vi var til ul med lillemor :happy: med gutten vår var det ingen tvil om at det var gutt. Hvor langt er du på vei?
Seriøst??

Vi var alle så sikre på gutt der inne også ble hun litt usikker hun jordmora... er 13 +1... ble satt tilbake 1,5 uke
 
Nei, kun gutter. Men har trålt nettet i håp om å finne ut kjønn på min tredje nå.. og følte dette kanskje ser ut som en jente. Men hva vet jeg, veldig vanskelig å si. Hvor langt er du på vei?
Leste det forrige svaret ditt på den andre tråden... ang to gutter... ;)

Gutter er fint det!

Blir selvsagt glad uansett hva det er...

Jeg ble satt tilbake så nå er jeg 13 uker idag
 
Men da hun sa det var gutt idag ble jg bare så satt ut... fikk dårlig samvittighet for jeg begynte faktisk å felle en tåre....


Det er jo en ganske emosjonell ting å se på ultralyden i seg selv, og med gravidhormoner skal det ikke så mye til ;) Jeg skal ærlig innrømme jeg ønsker meg veldig en jente. MEN når det er sagt, så elsker man jo barna sine like mye uansett og ville aldri byttet ut guttene :Heartbigred
 
Det er jo en ganske emosjonell ting å se på ultralyden i seg selv, og med gravidhormoner skal det ikke så mye til ;) Jeg skal ærlig innrømme jeg ønsker meg veldig en jente. MEN når det er sagt, så elsker man jo barna sine like mye uansett og ville aldri byttet ut guttene :Heartbigred
Enig!

Det er ikke fordi denne gutten ikke er velkommen... vi kan vel takke oss selv.. vi har snakket så mye om denne lille søsteren at det har blitt en realitet i mitt hode... derfor ble det så stort på ul... jeg ser egentlig ikke for meg selv som bare guttemamma....
 
Ser ut som jente ut fra nub . Jeg har gutter og der har den stått rett opp nesten [emoji86]
 
Kan også legge til at tul sier gutt også denne gangen for meg [emoji851] så her blir det nok aldri noen liten prinsesse [emoji5]
 
Jeg har også to gutter fra før, så slenger meg litt på den «håper litt ekstra på en jente» greia :)

Blir selvfølgelig veldig glad uansett, for gutte mamma er jo det jeg kan best! Men da jeg har et kjempe nært og godt forhold til mamma, håper jeg liksom å få det selv med en datter en gang:)

Vi har også snakka så mye lillesøster prat, at jeg tør ikke en gang tro det kan være en jente... selv om samboer sier det må være en jente fordi denne gangen har det bare vert «problemer» i starten av svangerskapet (Hehe, han mener jenter drar med seg litt ekstra styr :) )

Spennende uansett ♥️♥️
 
Jeg har også to gutter fra før, så slenger meg litt på den «håper litt ekstra på en jente» greia :)

Blir selvfølgelig veldig glad uansett, for gutte mamma er jo det jeg kan best! Men da jeg har et kjempe nært og godt forhold til mamma, håper jeg liksom å få det selv med en datter en gang:)

Vi har også snakka så mye lillesøster prat, at jeg tør ikke en gang tro det kan være en jente... selv om samboer sier det må være en jente fordi denne gangen har det bare vert «problemer» i starten av svangerskapet (Hehe, han mener jenter drar med seg litt ekstra styr :) )

Spennende uansett ♥️♥️

Ja jeg signerer mye av det su skriver her :)
 
Jeg har ikke peiling, men synes det ser mer ut som en jente:happy:
Ligner mye da vi var på tul med vår jente.
Men er jo fortsatt tidelig..

Er faktisk lov og bli lei seg om en har ett ønske om ei jente.
Det er jo ikke det at en ikke ønsker en gutt like velkommen..
 
Jeg har ikke peiling, men synes det ser mer ut som en jente:happy:
Ligner mye da vi var på tul med vår jente.
Men er jo fortsatt tidelig..

Er faktisk lov og bli lei seg om en har ett ønske om ei jente.
Det er jo ikke det at en ikke ønsker en gutt like velkommen..
Har du bilde fra din jente?
Kan de ta feil i uke 13?
 
Back
Topp