J Juliete Forumet er livet Mailykke 2018 3 Nov 2017 #41 Mammalicious skrev: Dette tyder jo på jente. Jeg har vært gravid to ganger med gutt og to ganger med jente. Helt fin form med gutta. Helt krise form med jentene.. Klikk for å utvide … Motsatt erfaring hos meg altså.. Kjempe dårlig med gutten og helt fin med jenta
Mammalicious skrev: Dette tyder jo på jente. Jeg har vært gravid to ganger med gutt og to ganger med jente. Helt fin form med gutta. Helt krise form med jentene.. Klikk for å utvide … Motsatt erfaring hos meg altså.. Kjempe dårlig med gutten og helt fin med jenta
J Juliete Forumet er livet Mailykke 2018 3 Nov 2017 #42 Glapia18 skrev: Har du bilde fra din jente? Kan de ta feil i uke 13? Klikk for å utvide … Har bilde en plass, kan se om jeg finner det.. De kan jo ta feil når som helst. Jeg er i uke 13 og jordmor ville ikke si kjønn til meg idag
Glapia18 skrev: Har du bilde fra din jente? Kan de ta feil i uke 13? Klikk for å utvide … Har bilde en plass, kan se om jeg finner det.. De kan jo ta feil når som helst. Jeg er i uke 13 og jordmor ville ikke si kjønn til meg idag
Glapia18 Betatt av forumet 3 Nov 2017 #43 Juliete skrev: Har bilde en plass, kan se om jeg finner det.. De kan jo ta feil når som helst. Jeg er i uke 13 og jordmor ville ikke si kjønn til meg idag Klikk for å utvide … Herlig!
Juliete skrev: Har bilde en plass, kan se om jeg finner det.. De kan jo ta feil når som helst. Jeg er i uke 13 og jordmor ville ikke si kjønn til meg idag Klikk for å utvide … Herlig!