Kan barn "se" ting vi ikke ser?

usj, man hører så mye som blir fortalt og mange som opplever mer eller mindre uforklarlige ting... kan jo bli mørkredd av mindre...

men har egentlig bestemt meg for at jeg ikke skal fokusere så mye på det her.. er jo NÅ jeg er i live, og kan heller eventuelt bruke evigheten på å spøke når tiden er inne for det...

Er egentlig enig :) Bare så synd at jeg er så sykt nysgjerrig:p Så syns jeg det er så fasinerende og høre hva andre har opplevd.. Men jeg er livredd for å oppleve nå selv:p :confused:
 
Før bodde vi i et hus der energien etter en mann hang igjen - fikk forklart hvordan han så ut osv av mediumet som fjernet det før vi flyttet og de beskrivelsene passet med hva datteren min forklarte og ga utrykk for at hun så.

Nå har vi nytt hus men det hender vi har besøk her også - i midlertid forskjellige energier og det har hendt det har vist seg frem litt spesielt når vi har besøk. Jeg er litt var på å ''føle'' sånne rare ting selv og merker fort om det er noe forandinger i lukt/ lys/ lyder.

Det var en kveld da datteren min våkna i 22 tiden - noe hun så godt som aldri gjør da hun som regel sover tyngst mellom 22-04. Samboeren min gikk ned og trøsta henne, jeg gikk på badet og pusset tenner og han kom og la seg etterpå. Jeg skulle til å spørre ''hva det var'' siden hun våkna da jeg utbrøt ''nå er det noen her'' og det var som om noen spruta en tung herreduft rett inn i munnen min :p Kjente det helt tydelig! Sterk, sterk, tung lukt og et gufs.

Når det forsvant spurte jeg han på nytt ''hvorfor våkna hun''. Og da sa han at M hadde sagt
''Han må da ikke vekke meg mitt på natten han mannen! Han må gå bort fra rommet mitt! Han får ikke stå her inne lenger''....

Det var spesielt.. Men har heldigvis ikke vært her siden ;)
 
Back
Topp