Kan barn "se" ting vi ikke ser?

MTDC

Forumet er livet
VIP
En gang da jeg var liten var mamma på reise og skulle komme hjem neste dag. Jeg, pappa og lillesøster skulle til sentrum og da sa jeg at "Nå møter vi snart mamma!" Pappa mente at det ikke kunne stemme siden hun ikke kom hjem før dagen etter, men rundt neste sving kom hun kjørende mot oss. Hun hadde da kommet hjem en dag tidligere uten å si fra til noen.

I dag har Dani pratet om at det snart begynner å regne siden hun kom hjem. Himmelen har vært skyfri, så vi har bare ment at hun kanskje husker at det har regnet litt i det siste, men nå begynner det jaggu å skye over og regne. Meget spesielt!

Hva tror dere? Kan barn se ting vi ikke ser?
 
Ikke godt å vite, men niesen min holdt i en god periode på å kikke inn stuevinduet deres når de var ute i hagen og snakket noe om damen inne og hva hun gjorde på... Da hører jo der selvfølgelig til historien at det tilsynelatende ikke var noen der inne... Grøsse... Tror jeg hadde flyttet...
 
Jeg håper ikke det, for storebror her sier støtt og stadig at jeg har baby i magen igjen...

* æpp'n *
 
Da dør jeg. Men har tatt tester i hytt og dynevær som alle har vært negative, så jeg tror jeg er safe.:p

* æpp'n *
 
Skal vel godt gjøres å bli gravid så kort tid etter, i alle fall når du ammer.. vet jo AT det skjer, men det er vel ikke kjempevanlig.. regner med at du bruker prevensjon i tillegg så da er vel sjansen minimal...
 
Skal vel godt gjøres å bli gravid så kort tid etter, i alle fall når du ammer.. vet jo AT det skjer, men det er vel ikke kjempevanlig.. regner med at du bruker prevensjon i tillegg så da er vel sjansen minimal...
Nei, gjør ikke det. Har time hos legen på tirsdag.
Men det hadde omtrent blitt jomfrufødsel, så sjansen er mindre enn mikroskopisk.:)

* æpp'n *
 
Nei, gjør ikke det. Har time hos legen på tirsdag.
Men det hadde omtrent blitt jomfrufødsel, så sjansen er mindre enn mikroskopisk.:)

* æpp'n *
oiii, gjør ikke du?? erru spinn spenna gærnn??
her var det streng køkultur med hva som skulle skje først og sist...
 
Tror det er mer mellom himmel og jord enn man kan se :rolleyes: . Tror at barn er mer åpne og derfor kan se/oppleve ting som ikke alltid kan forklares.

Svigermor har lenge følt at faren hennes er i huset, men hun har aldri pratet nå spesielt om han. Gutten min var ikke gammel når han pratet om en mann på rommet som han snakket med. Svigermor tenkte ikke nå spesielt over det før han hadde nevnt det noen ganger. Så hun spurte om mannen hadde et navn, da sa han navnet på faren hennes :eek: Fikk litt frysninger da..
 
Tror det er mer mellom himmel og jord enn man kan se :rolleyes: . Tror at barn er mer åpne og derfor kan se/oppleve ting som ikke alltid kan forklares.

Svigermor har lenge følt at faren hennes er i huset, men hun har aldri pratet nå spesielt om han. Gutten min var ikke gammel når han pratet om en mann på rommet som han snakket med. Svigermor tenkte ikke nå spesielt over det før han hadde nevnt det noen ganger. Så hun spurte om mannen hadde et navn, da sa han navnet på faren hennes :eek: Fikk litt frysninger da..
Nå fryser jeg! I en stue med over 25 varmegrader:p Tror også det er mer mellom himmel og jord.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
oiii, gjør ikke du?? erru spinn spenna gærnn??
her var det streng køkultur med hva som skulle skje først og sist...
I'm a daredevil.:D
Neida, jeg glemte å bestille time, og når jeg først fikk fingeren ut var det over en måneds ventetid. Men som sagt så skjer det svært lite på den fronten, så sjansen er uansett relativt mikroskopisk.:) (og så er det såpass lenge siden at testene for lengst burde slått ut)

* æpp'n *
 
Tror det er mer mellom himmel og jord enn man kan se :rolleyes: . Tror at barn er mer åpne og derfor kan se/oppleve ting som ikke alltid kan forklares.

Svigermor har lenge følt at faren hennes er i huset, men hun har aldri pratet nå spesielt om han. Gutten min var ikke gammel når han pratet om en mann på rommet som han snakket med. Svigermor tenkte ikke nå spesielt over det før han hadde nevnt det noen ganger. Så hun spurte om mannen hadde et navn, da sa han navnet på faren hennes :eek: Fikk litt frysninger da..
nå fikk jeg skikkelig frysninger også..
 
Tror det er mer mellom himmel og jord enn man kan se :rolleyes: . Tror at barn er mer åpne og derfor kan se/oppleve ting som ikke alltid kan forklares.

Svigermor har lenge følt at faren hennes er i huset, men hun har aldri pratet nå spesielt om han. Gutten min var ikke gammel når han pratet om en mann på rommet som han snakket med. Svigermor tenkte ikke nå spesielt over det før han hadde nevnt det noen ganger. Så hun spurte om mannen hadde et navn, da sa han navnet på faren hennes :eek: Fikk litt frysninger da..
Sprøtt!

* æpp'n *
 
usj, man hører så mye som blir fortalt og mange som opplever mer eller mindre uforklarlige ting... kan jo bli mørkredd av mindre...

men har egentlig bestemt meg for at jeg ikke skal fokusere så mye på det her.. er jo NÅ jeg er i live, og kan heller eventuelt bruke evigheten på å spøke når tiden er inne for det...
 
Back
Topp