Kan baby på 20 mnd få popcorn?

Jeg ville ikke gitt, for det skallet fra maiskornet er jo skarpt og fort å ikke få svelget ordentlig siden det er så tørt også.

Hvis du ordner det sånn at han ikke får noe av skallet, kan han jo smake. Mener jeg da:) hvis det er hjemmelaget og uten salt er det jo ikke noe problem.

Han kan vel smake. :) Men jeg hadde ikkje gitt han eget popcorn.

Her har hun fått sia hun var 1 år, elsker det og "MÅ" ha det hehe.. Fölger nöye med, men aldri noen problem!

Kjør på!! :) vi har ei på 18mnd som eeeeelsker popcorn :*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ville ikke gitt. Kanskje en smakebit av det hvite uten salt. Selv om man passer på, så kan ungen sette det i halsen. Skjer det, så skjer det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville ikke gitt. Kanskje en smakebit av det hvite uten salt. Selv om man passer på, så kan ungen sette det i halsen. Skjer det, så skjer det.

Mine har fått :) har bare tatt av den delen der skallet sitter på og gitt den myke delen :) gått fint:)

My iPhone ❤️

Kjenner noen som mistet barnet sitt pga popcorn, så jeg kommer ikke til å gi popcorn før jenta mi er blitt ganske gammel. Tror gutten som døde var ca 2 år.

Min gutt på to år får smake et par biter popcorn (det hvite) av og til :)

Hadde jeg aldri vurdert engang. ..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er sånne ting man må vurdere selv. Det er kun du selv som kjenner ditt barns tyggekompetanse.

Back
Topp