Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har det samme her, han er blid og fornøyd om dagen å virker ikke som han har noe vondt da.Jeg tror jeg drøyer litt med noe metoder eller lese noen bøker. Det startet på lørdag, sa det har ikke vart en uke en gang. Venter litt og ser, det er nok tennene.
Men hun er blid på dagen da, kanskje det gjør mer vondt på kvelden?
Når la dere henne før da?Her har lille snuppa forstoppelse igjen, så mye vondt her og stakkars.. Ho sov ganske fint før, så begynte ho også å våkne veldig ofte om natta. Jeg trodde også bare det var tenner som plaga ho, men kan jo ikke vere det hele tida heller. Etter tips fra Helsesøster har det ordna seg nå. Jeg går inn når ho skal ammes. ca hver 3-4 time max. Når ho våkner utenom går pappaen inn å får ho til å sove igjen. Av og til må han ta ho opp å bysse/kose litt, noen ganger hjelper det å bare pakke dyna rundt og klappe litt på ho. Så nå våkner ho skjeldnere og skjeldnere for hver natt. Hjalp også å la ho sove 2 lengre lurer på dagen, og legge ho litt seinere. Vi la ho vist for tidlig før
Tok en halvtime før hun våkna...Idag sovna hun på første forsøk, hurra! Spent på å se hvor lenge det holderKan jo håpe på at hun sover hele natta.
Før la vi henne i 6 tida, nå legger vi ho i 7 tida. Før våknet ho alltid en gang innen en time etter vi la ho. Nå sover ho alt fra 4-9 timer før ho våkner for matNår la dere henne før da?
Åja, seks er litt tidlig jaFør la vi henne i 6 tida, nå legger vi ho i 7 tida. Før våknet ho alltid en gang innen en time etter vi la ho. Nå sover ho alt fra 4-9 timer før ho våkner for mat![]()
Ja er nok det, men ho var jo trøtt i 17-18 tida. Den ble jo borti halv 7 før ho sovna. Nå er den nærmere halv 8. Før våkna ho jo i 5-6 tida. Men nå sover ho av og til te rundt 6. DeiligÅja, seks er litt tidlig ja![]()