Hvor mange er vi som skal føde der
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor bor du da a?Litt usikker på om jeg må føde på Ullevål (medisinske årsaker), eller om jeg kan føde på kalnes! Håper det blir kalnes![]()
Ja, spente på de nye stolene. Har faktisk troa på dem, så får man presset ordentligKalnes her! Blir spennende.![]()
FredrikstadHvor bor du da a?![]()
Bor der jeg også, bare tenkte på at du kanskje måtte føde på Ullevål.FredrikstadOg du?
Bor der jeg også, bare tenkte på at du kanskje måtte føde på Ullevål.
Trodde ikke man kunne føde på Ullevål når man bor i Fredrikstad. Du har vel krav på KalnesJa, det er en time lengre å kjøre. Så jeg håper på kalnes![]()
Jeg likte ikke å ligge tilbake med ryggen, så måtte bygge meg opp. Tror den blir fin å føde i jegKalnes her ogsåog jeg er ikke spent på de nye stolene. Føles så ille gynokolog ut. Ville heller født i vanlig seng
![]()
Men det er jo bare å ta opp hjertebrettet det? Huff jeg kan vel ikke akkurat bestemme åssen seng jeg skal føde i så får vel bli den gynstolenJeg likte ikke å ligge tilbake med ryggen, så måtte bygge meg opp. Tror den blir fin å føde i jegom jeg ikke føder i badekar
![]()
Trodde ikke man kunne føde på Ullevål når man bor i Fredrikstad. Du har vel krav på Kalnes![]()
Var ikke hjertebrett når jeg fødte, dobbelseng xp Hehe.. Godt det ikke var så lenge jeg lå derMen det er jo bare å ta opp hjertebrettet det? Huff jeg kan vel ikke akkurat bestemme åssen seng jeg skal føde i så får vel bli den gynstolenden ser hard ut å ligge i hvis fødselen tar sin tid
men skal ikke dømme før jeg har prøvd egentlig
ÅååjaJeg har en medisinsk bakgrunn som gjør at jeg må få oppfølging av spesialist, og denne spesialisten jobber på Ullevål. Derfor må jeg sjekke om jeg evt kan få oppfølgingen under svangerskapet på Ullevål, og selve fødeplassen på kalnes.
Ja, spente på de nye stolene. Har faktisk troa på dem, så får man presset ordentlig![]()